Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Ze houdt het ook al veel langer uit dan we gedacht hadden. Ik hoop dat het nog een poosje weer beter gaat!Dat is zeker waar! Het is al bijna 3 jaar geleden dat ze die neusproblemen kreeg en ze is inmiddels toch maar mooi 10 1/2 jaar oud geworden en dat is al meer dan ik menigmaal gedacht had. En het mooie is toch wel dat ze na de problemen in het voorjaar, waarbij ik het somber inzag, toch weer een half jaar redelijk goed is geweest. Ook nu de ontsteking weer opvlamde, was ze er niet zo ziek van als afgelopen voorjaar. Ik hoop inderdaad dat ze nog even een tijdje mee kan. Ze lijkt geen last van die bult in haar verhemelte te hebben, want ze eet gewoon botwerk en knabbelt op bullepezen.
Moeilijk is dat!
Sonja schreef: Het is inderdaad heel moeilijk, maar als het echt niet meer gaat dan is het helaas niet anders en dan zal ik er wel vrede mee kunnen hebben.wanneer is uitstellen te laat..., dát vind ik zelf zo moeilijk...
flin schreef: wanneer is uitstellen te laat..., dát vind ik zelf zo moeilijk...Dat is ook heel moeilijk. Maar toen afgelopen voorjaar de ontsteking opspeelde, zag ik heel duidelijk aan haar dat ze pijn had en zich ziek voelde. Datzelfde had ik een half jaar ervoor ook gezien toen het gaatje ontstond. In beide gevallen knapte ze met de juiste medicatie snel op.
sterkte met Boef
Sonja schreef:dan ga ik Boef een goede beslissing toewensen!
Ik geloof echt wel dat ze het me op haar manier zal laten weten als het voor haar genoeg is. Heb nu al zoveel met haar meegemaakt dat ik haar wel aardig aan kan voelen.
Sonja schreef: En vanochtend was ze weer fitter dan ze in tijden is geweest. Gisteravond heerlijk liggen genieten van een halve kip, vannacht met het buikje voor de kachel liggen snurken en vanochtend stond ze al te kwispelen bij de deur toen ik m'n schoenen ging pakken. Buiten zag ik haar op een gegeven moment vanuit mijn ooghoeken een sprintje trekken en ik dacht gewoon even dat het Nena was. Maar nee, het was Boef. Ik denk dat ze dit wel lekker weer vind.nou heerlijk joh!!