Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door laura
Je zegt dat het voer zich bewezen heeft.
Ik begrijp best dat er veel honden oud zijn geworden op dit voer, ik wil je ook best geloven, dat is het punt niet....

Maar wat noem je bewezen???
Iedereen weet dat roken slecht voor je is.... Is toch wel aangetoond lijkt me!
Ik ken verschillende mensen die heeeeeeeel oud zijn geworden en toch een pakje per dag roken....
Is er nu voor mij ook aangetoond dat roken goed is, je wordt er tenslotte oud mee???

Er zullen wel argumenten komen dat dit niet hetzelfde is.... Nou overtuig mij maar eens!!!

Verder toch welkom hier. Ik wil je niet wegjagen, ik hoop alleen maar dat je hond in de toekomst beter/ completer voer krijgt..... Dus lees eerst goed in en verander dan als je overtuigd bent....
Als je niet alles precies volgens de regels doet moet je zelf weten, doe ik ook niet altijd.... Hopelijk ben je binnenkort overtuigd dat afwisseling echt beter is!!!!
Door K@rin
[quote="Marieke"]

tss jeetje wat een discussie. Ik vind het echt knap van jullie dat jullie zo serieus ingaan op Esther75, ik had het allang opgegeven.
Ik vraag me af of het zinvol is, sommige mensen laten zich nu eenmaal niet overtuigen...Tig goede argumenten zijn er voorbij gekomen, maar die lijken niet aan te komen?
[/quote]

Dat was dus ook mijn idee ...............
Door esther75
[quote="Karin & Pyrs"]
[quote="Marieke"]

tss jeetje wat een discussie. Ik vind het echt knap van jullie dat jullie zo serieus ingaan op Esther75, ik had het allang opgegeven.
Ik vraag me af of het zinvol is, sommige mensen laten zich nu eenmaal niet overtuigen...Tig goede argumenten zijn er voorbij gekomen, maar die lijken niet aan te komen?
[/quote]

[/quote]

hebben jullie toch iets gemist!
Enkele pagina´s overgeslagen zeker????
Ja ik weet het lezen is soms teveel moeite...jammer...
zouden jullie toch ook eens moeten doen..

net als ik dat ook doe... en ja al deze pagina´s doornemen kost tijd en pas daarna kun je een conclusie trekken...ben ik ook fout in geweest hoor...

maar jullie????
Door Marion
[quote="SHIVA"]
Marion wat een leuke foto heb jij van je honden
gr shiva
[/quote]

Dankjewel ;D
Alleen de voorste hond is trouwens van mij, de andere twee zijn "vriendjes" ;)
Door sylvia
[quote="esther75"]
[quote="Karin & Pyrs"]
[quote="Marieke"]

[/quote]

[/quote]

hebben jullie toch iets gemist!

net als ik dat ook doe... en ja al deze pagina´s doornemen kost tijd en pas daarna kun je een conclusie trekken...ben ik ook fout in geweest hoor...

maar jullie????

[/quote]
Esther ,ik denk dat deze mensen heel goed hebben gelezen,want hoewel de toonzetting vriendelijker is geworden geef je nog steeds niet aan ergens in je berichten dat je het idee hebt dat het menu dat je nu geeft misschien toch niet zo goed is,in dat kader geef je dus aan dat wij hier kompleet onze tijd zitten te verdoen.Maar dan geef ik je deze teroverdenking, jij vindt net als wij dat brokken geen goed dieet voor een hond is,de vraag is ,waarom denk jij dat het niet goed is?Ik ken veel honden die er oud op worden en die een mooi glanzende vacht hebben,ongeveer 90% van alle honden in nederland eten brok/diner/blik,die doen het goed ,het gros van de kampioenen is op één van de bovenstaande voeders groot geworden,maar toch weet jij dat dit voer niet ideaal is voor een hond.
Als je nu eens kijkt naar wat een hond is ,en wat gelijkwaardige dieren (zijnde wolven) en kijkt wat die eten ,en die verhoudingen bot is neemt met wat jij nu voert,en een wolf vreet meer als alleen de maag van een prooidier (en dan praten we ff niet over die boterham) Dan denk ik dat ook jij moet toegeven dat wat je nu geeft niet een goed samengesteld dieet is.
Zie je dat niet dan ben je voor mij niet anders dan blinde brokkenvoerders die niet wensen na te denken over wat ze in hun hond kiepen,maar als graadmeter aanhouden dat iedereen het voert en ze een mooi glanzend vachtje hebben.
Dus nee de mensen die als nog op jou hebben gereageerd hebben goed en begrijpend gelezen,en begrijp me niet verkeerd maar je zit hier op een forum waar alle vaste leden zeker ,voornamelijk zitten om van elkaar te leren,niet om star en rechtlijnig iets te verdedigen wat alle literatuur op alle fronten zegt dat het fout is.zelfs de auteurs die het met elkaars methode misschien niet eens zijn zijn éénduidend en het zeer met elkaar eens,in het afwijzen van de samenstelling van voer wat jij nu geeft.
Door casangio
[quote="esther75"]
[hebben jullie toch iets gemist!

maar jullie????

[/quote]

Pfffffff........... :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X
Door ~Joke~
[quote="Harco"]
Heel vreemd dat er honden 13, 14 jaar worden op dit voer. Dit dagelijks krijgen. En reken maar dat een hond brood kan verteren, onbewerkte granen niet nee, das waar. Wel eens vuile pens gezien überhaupt. Veel verteerde grassen , vet, eiwitten van de kipkarkassen nee geen bot en zeker niet heel. Kampioenen zijn hier op groot geworden. Elke dierenarts die een hond ziet die hier groot op is geworden, kijkt zijn ogen uit.

[/quote]
Honden met een glutenallergie zoals die van mij hoef je dit voer niet voor te zetten. Ik vind het erg eenzijdig!!Hoe kom je aan vit A D en de rest? Granen zijn heel verkeerd voor honden.
Door Peet
....en een pizza is ook compleet....... ::)
... en de Aldi heeft ook prima hondevoer... :P
Laatst gewijzigd door Peet op di 27 apr 2004, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door SemBo
Ook ik kan het niet laten een reactie te geven. Ik moet toegeven dat ik me prima vermaakt heb het afgelopen uur. Tis écht een uit-de-hand gelopen discussie die zeker niet op barfplaats thuishoort. Niet de reacties van de 1e 2 stokers en zeker ook niet de reacties van de oude/vaste barfplaats leden.

Ik hoop dat het ge-emmer nu afgelopen is, dit heeft geen zin, vreet energie en gaat nergens naar toe.... ::)
Door labranwk
ik kan maar 1 ding doen>: whahahahahahaha wat een idiote discussie is dit zeg! ;D

sorry k zal t ook nog even onderbouwen:Ik denk dat Esther beïnvloed door die Harco dat voer is gaan geven en geen idee heeft waar ze t daadwerkelijk over heeft. Natuurlijk zijn je honden dikker geworden. Vet genoeg en als je maar veel geeft dan komt dat wel goed. Maar dik worden is niet altijd goed...
Met mijn doggie heb ik ook een lastig verleden kwa eten betreft. Ik kwam hier met hoge nood op het forum terecht omdat mijn labrador nog ongeveer een greyhound was door de brokken (ze was er doodziek van). Ik was dus begonnen met vers vlees voeren. Langazamerhand en na meer inlezen ben ikm overgegaan op barf. Hoewel ze t op smuldier (= eenzijdige voeding) zeer goede vooruitgang boekte wilde ik méér en beter. Vandaar dus mijn keuze tot barf.

Wat ik ermee wil zeggen is: het begin is er, maar je bent er nog lang niet! dus tja, als je je hoogmoedigheid opzij kunt zetten en kunt gaan inlezen op barf (wat ik dus ook gedaan heb, eer ik de strijd aanga met echte barfers). Dan kom je echt verder!
Door tieneke
[quote="SemBo"]
Tis écht een uit-de-hand gelopen discussie die zeker niet op barfplaats thuishoort. Niet de reacties van de 1e 2 stokers en zeker ook niet de reacties van de oude/vaste barfplaats leden.

Actie geeft reactie ;) ;D ;D
[/quote]
Door SemBo
Ik snap de wisselwerking best. Ik begrijp alleen niet het inschrijven op een barf-forum als er geen interesse is in de barf-methode. Die desinteresse blijkt uit de uitlokkende reacties van the ones we don't mention. Ik zou zulke personen links laten liggen of verwijderen. Onruststokers zijn er al genoeg en fora waar dat gebeurt, ook al.

So....laten we de wijste zijn en onze schouders ophalen. Mensen overhalen geinteresseert te zijn, lukt toch niet.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door