Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sella
Maar dan nog de biopten zitten in een verpakking. Ik vermoedt dat het bij een bussenisbalie in Amsterdam wordt afgegeven. Dan gaat het buiten de andere stromen om.
Ik denk dat het lab gewoon of het druk heeft of onderbezet is door ziekte en vrij.
Uitslagen kunnen vanuit het lab ook gefaxed worden en dan ook de brief voor het archief per post.
Mijn huisarts kan de uitslagen bekijken via een website van het ziekenhuis. Dat lijkt mij ook handig voor dierenartsen bij laboratoria. Zal toch een stuk vlotter gaan allemaal.
Sterkte met soppen en de humeuren.
Door Malamoods
Ach weet je.... Iedereen doet zijn werk en iedereen doet vast en zeker goed zijn best.... Het is alleen soms zo frustrerend....

Rachel.
Door Eef+Stippels
Malamoods schreef: Ach weet je.... Iedereen doet zijn werk en iedereen doet vast en zeker goed zijn best.... Het is alleen soms zo frustrerend....

Rachel.
Wat vervelend dat je zo zit te wachten. Ik kan me voorstellen dat dat frustrerend is. Ik denk ook dat de vertraging eerder bij het lab ligt dan aan de TNT,  ik heb zelf nog niets gemerkt van kerstvertraging bij de TNT.
Door mcSnurk
Wel erg dat het zo langzaam gaat, zit je je intussen maar optevreten. Hoe  gaat het nu met Ikijok?
En jij bent waarschijnlijk helemaal gaar gepoetst.
Door Malamoods
Vannacht is Robert Jan met een piepende Ikijok naar buiten gegaan. Hij had buikpijn en moest poepen... Heb niet echt lekker kunnen slapen... Verder lijkt het hier toch een witte kerst te gaan worden. Na de douchepartij van gisteren, vliegen de witte plukken vacht je hier om de oren!  :shock:  Net of 't sneeuwt....

Vandaag de laatste restjes schoonmaken (de auto, nog was wassen, en de afwas van gisteravond staat er nog)... Ik heb vrij slecht geslapen en voel me vreselijk gammel.... Ikijok is aardig afgevallen inmiddels en ik maak me nog teeds zorgen... Geef hem nu rust, hij heeft nogal wat voor z'n kiezen gehad de afgelopen week (poot scheren, endoscopie, alle spullen in huis op z'n kop, dettol geur in huis, douchen, etc. Allemaal dingen die normaal niet in zijn programma voorkomen, maar nu allemaal tegelijk....

Rachel.
Door Femke
ja Loebas hier kan ook zo vreselijk verharen als hij onder de douche is geweest......dan gaat in 1 klap al het dode haar eruit. Je stofzuigt je een week helemaal een ongeluk, maar daarna ben je er ook ff van af.
Door Malamoods
Femke schreef: ja Loebas hier kan ook zo vreselijk verharen als hij onder de douche is geweest......dan gaat in 1 klap al het dode haar eruit. Je stofzuigt je een week helemaal een ongeluk, maar daarna ben je er ook ff van af.
Normaal zou ik zeggen: ik haal er effe een goeie borstel doorheen, maar na al dat geklooi de afgelopen week, vind ik dat ie ook wel wat rust verdiend....

Rachel.
Door Femke
Malamoods schreef: Normaal zou ik zeggen: ik haal er effe een goeie borstel doorheen, maar na al dat geklooi de afgelopen week, vind ik dat ie ook wel wat rust verdiend....

Rachel.
ja dat zou ik ook doen, laat hem maar even lekker
Door Laura2004
Ik heb echt met Ikijok te doen zeg.... Ik hoop echt dat hij zich snel beter gaat voelen, want dit is niks voor een jonge hond...

:-* :-* :-* voor jou en Ikijok

Als hij borstelen lekker vindt kan je hem gewoon borstelen, maar als hij het niets vindt zou ik het idd niet doen, hier is het ook gebruikelijk dat de honden heel erg verharen na het douchen. ;)
Door Malamoods
Andere ontlastingsuitslagen zijn inmiddels allemaal wel keurig binnen (en later ingeleverd dan de endoscopie).... Geen andere parasieten gevonden, dus da's mooi!

Met Ikijok gaat het nog steeds wisselend. Hij heeft niet meer gespuugd, geen diarree meer. Maar is nog steeds erg sloom en heeft af en toe erge buikpijn. Gisteravond wilde hij ineens even spelen. Dat verasste me behoorlijk, omdat dit al lang geleden is... Vanochtend was hij weer vreselijk slecht. Wilde tegen de verwarming aanliggen en zijn hele bekkie kleurde blauw. Blauwe tong en suuuuuper sloom... Tegen de tijd dat we bij de da waren, trok het blauwe weg en bleef er nog een hele lichte grauwe verkleuring (was bijna weer normaal) over. In de praktijk ook weer levendig (niet zo druk als we gewend zijn)... Normale pols... Morgen ga ik A'dam weer bellen en ik wil kijken of ik spoed achter die uitslagen kan zetten... Als 't weer terugkomt moeten we da weer bellen....

Rachel.
Door Sonja
Ik hoop dat je snel meer weet. Die blauwe tong klinkt echt raadselachtig en ik kan me voorstellen dat je daar van schrikt. Sterkte!
Door Femke
pfff die blauwe tong, dan zou je toch zeggen dat er iets met zijn zuurstofhuishouding is ofzo  :-\ :-\ :-\

Ik duim voor snellere uitslagen!!
Door Anthraciet
Jeetje! :o
Van zo'n blauwe tong zou ik ook giga geschrokken zijn, dat kan toch niet goed zijn?
Heeft de da iets gezegd wat dat zou kunnen zijn?

Wel fijn dat het in ieder geval weer weggetrokken is en ik blijf duimen voor jou en Ikijok!
Door Hitam
In de Chinese geneeskunde betekent een blauwe tong stagnatie van de doorstroming en dat kan pijn en/of krampen veroorzaken. Dus eht hoeft niet perse met zuurstof te maken te hebben.
Ik hoop dat jullie snel de uitslag hebben, arme Ikijok!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door