Rachel.
Moderator: Lizzy
conleeuw schreef: beterschap voor jou schat. Rachel, ik kan iet echt terug vinden hoe lang het al gaande is.Bedoel je dat ik tam tam maak om niks? Dat ik overbezorgd ben? Of is dit jou manier om iemand gerust te stellen? Sorry, weet even niet hoe ik je berichtje moet interpreteren....als ik naar dit topic kijk is het nog niet zo lang. Een maag en of darmonsteking wordt voor mij pas erg als het langer duurt, mensen krijgen ook wel eens last van een buikgriep, als je op dat moment of direct na de buikgriep een endoscopie zou doen zou het er ook niet uit zien, doe je een week of drie later (na een goede herstel) een endoscopie, dan valt het helemaal mee. Dus, ik zou me nog niet te druk maken als ik jou was, voor je het weet gaat het helemaal goed......
![]()
danielle1980 schreef: aha ok nou word je ook gek van dat heen een weer gedoe...Vrijdag krijg ik uitslag van het bloedonderzoek en de biopten. Ontlasting inleveren kan gewoon bij mijn eigen da, die de uitslag dan weer kan bespreken met internist. Hoef ik niet extra voor terug naar Amsterdam...
wanneer krijg je nu een uitslag van hoe of wat?
Malamoods schreef: Vrijdag krijg ik uitslag van het bloedonderzoek en de biopten. Ontlasting inleveren kan gewoon bij mijn eigen da, die de uitslag dan weer kan bespreken met internist. Hoef ik niet extra voor terug naar Amsterdam...zo dan dat duurt dus ook weer een hele werkweek...
Rachel.
Malamoods schreef: Bedoel je dat ik tam tam maak om niks? Dat ik overbezorgd ben? Of is dit jou manier om iemand gerust te stellen? Sorry, weet even niet hoe ik je berichtje moet interpreteren....wat ik probeer te zeggen is..... als het nog niet zo lang bestaat, dan is er een grote kans dat het relatief (ik hoop en duim) makkelijk / eenvoudig / snel te genezen is..... jij vroeg eerder of een darmonsteking wel makkelijk/goed te behandelen was, vandaar mijn antwoord. Kijk, als een darmontsteking langdurig gaande is, dan is de herstel vaak moeizamer, is het nog niet zo lang gaande, dan is er "hoop" op sneller herstel... tuurlijk weet ik dat niet, en jij ook nog niet, dat hangt af van wat men heeft gevonden uit de biopten.
Rachel.
conleeuw schreef: wat ik probeer te zeggen is..... als het nog niet zo lang bestaat, dan is er een grote kans dat het relatief (ik hoop en duim) makkelijk / eenvoudig / snel te genezen is..... jij vroeg eerder of een darmonsteking wel makkelijk/goed te behandelen was, vandaar mijn antwoord. Kijk, als een darmontsteking langdurig gaande is, dan is de herstel vaak moeizamer, is het nog niet zo lang gaande, dan is er "hoop" op sneller herstel... tuurlijk weet ik dat niet, en jij ook nog niet, dat hangt af van wat men heeft gevonden uit de biopten.Ok, Connie, ik snap nu wat je bedoeld.![]()