Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sella
Heel veel sterkte morgen.
Hier is ook erg gal gekotst mischien toch een staartje van het virus wat schijnt te heersen?
Of gewoon een heel erg lege maag. Hij is natuurlijk ook zwaarder werk qua verteren gewendt.
Door Borke
Ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid Rachel, die onwetendheid in combinatie met het feit dat hij niet opknapt is zenuwslopend.
Het stomme is dat ikdat al zo voel en ik ken noch Ikjok noch jou persoonlijk, dat is denk ik het BP familiegevoel :)
Door Sanyo
Sterkte Rachel, ik hoop dat je wat meer duidelijkheid zult krijgen en er iets mee kunt doen! :-*

Nog even off-tpoic over vuurwerk angst.
Er is veterinaeir een nieuw middel beschikbaar wat ook werkelijk angst dempt.
Dit middel wordt al vele jaren humaan toegepast.
In tegenstelling tot de gangbare middelen van de da, dempt het de angst ipv dat ze zo suf worden dat ze niet meer kunnen regaeren op de angst, maar deze wel degelijk blijven voelen.
Zie http://www.whgdierenartsen.nl/html/frameset.html , en dan iets naar beneden scrollen onder vuurwerkangst.
Door Malamoods
Misschien een idee een nieuw "vuurwerk-topic" te openen? Dat bereikt vast meer mensen, die dan ook gebruik kunnen maken van je nuttige info? ;)

Rachel.
Door Nynke
Ik krijg de WHG-nieuwsbrief elke maand, maar ik had deze tip nog niet gezien :-\ :-\
Het stomme is dat ik dat al zo voel en ik ken noch Ikjok noch jou persoonlijk, dat is denk ik het BP familiegevoel 

Goed gezegd Astrid !! Dat heb ik precies zo !!    :-*

Rachel, ik wens je ontzettend veel sterkte toe morgen, ik hoop dat er wat duidelijks uit naar voren komt !! en dan ook nog behandelbaar, als het even kan !! :-* :-*
Door Malamoods
Ja, die betrokkenheid is best een beetje gek, omdat we elkaar helemaal niet kennen. Maar gek genoeg heb ik het zelf ook als het om andere honden of bp-leden gaat. Soms kunnen berichten je bezighouden, of je raken (en soms zelfs emotioneren)... Soms kun je enorm lachen om berichten en soms ook een traantje laten.... Ik vind die betrokkenheid en steun heel bijzonder.....

Bedankt allemaal!

Ik heb net een lijstje gemaakt met een soort van overzicht van de afgelopen dagen.... Is altijd handig, want als je nu aan mij vraagt wat er met Ikijok is, dan komt er niets zinnigs meer uit.... :-X Mijn koppie ontploft zowat!

Rachel.
Door *Lia*
Heel verstandig, dan vergeet je morgen niets te vertellen.Ik denk aan jullie morgen en hoop op goed nieuws
Door Netty
getracht heel snel door deze topic heen te komen, niet helemaal gelukt, maar wel voldoende gelezen om je voor straks sterkte te wensen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door