Hebben ze ook gecheckt op Lyme?
Ik hoop voor jou en Gandor dat het geen autoimmuunziekte is!
Ik duim voor jullie!
Moderator: Lizzy
pippy schreef: Nee Tannetje, ik zal dat vanmiddag als ik Gandor ophaal ook nog even aankaarten.
========================
Sinds 11.00 uur terug op mijn werk. Gandor ligt nu lekker met mijn trui bij de DA in de kennel zijn roes uit te slapen.
We zijn vanochtend begonnnen met heupfoto's. Die zijn voor een bulldog goed, dus dat was positief.
Toen de ellebogen. De linkerelleboog (ED) is heel heel erg achteruit gegaan. Toch gaf dit niet voor ons de doorslag hem nu op basis daarvan in te laten slapen, daar hij met pijnstillers het gewoon nog heel goed naar zijn zin heeft. Wel weten we nu - even wat hierna komt vergetend - dat het geen jaren meer zal zijn. Dus niet echt positief maar ook niet gelijk mega negatief. We hadden dit vermoeden nl zelf al.
Daarna de biopten genomen. Worden vandaag verstuurd en maandag gaat de DA bellen dat ze die dag uitslag wil.
Owen en ik hebben het zware besluit genomen dat ALS Gandor inderdaad een auto immuunziekte heeft we hem niet aan de prednisolon laten gaan en dat we afscheid van hem gaan nemen. Ook de dierenarts stond voor 100% achter dit besluit omdat zij van haar man (Gandor's DA in de elleboogtijd) te horen had gekregen dat Gandor echt heel slecht tegen TE zware medicijnen kan. Daarbij is ze bang dat Gandor dit niet kan dragen omdat hij overal zo gevoelig voor is.
Dit word dus het langste weekend van ons leven. :'(
We hopen op een "gewoon" onstekinkje, maar bereiden ons gezien de omstandigheden op het ergste voor.