Rachel.
Moderator: Lizzy
avalon schreef: Zou best welleens dezelfde lucht kunnen zijn als hier dan YUK Angie had ook gekotst vannacht. Eerst wist ik niet wie het was, maar omdat Angie al een paar dagen niet echt lekker in haar vel zat en winderig was verdacht ik haar. Toen ik vanmorgen Nienke naar school ging brengen bleef Angie in de gang en Avalon in huis. Ik had de tussendeur dichtgedaan zonder erg. Toen ik thuis kwam lag de hele gang onder bruine derrie, wat dus kots bleek te zijn, maar meurde als poep. Eenmaal buiten had ze waterdunne paarse diarree, vandaar dat hetgeen in huis wel kots moest zijn. Arm beessie. Het is maar niks hoor als ze zo zijn.Hier geen diarree, of moet ik zeggen nog niet?
Malamoods schreef: Hier geen diarree, of moet ik zeggen nog niet?De diarree is sinds vandaag. De winderigheid sinds afgelopen zaterdag en het spugen sinds gisteren. Ik vrees nu dus een virusje, alleen de kleur van de ontlasting bevald me niet. Diaree oke dat kan altijd wel een keer, maar dat paarse, als het maar geen inwendige bloeding is. Avalon heeft ook ooit zoiets gehad met paarse ontlasting, toen was het een buikgriep. Met medicatie was het binnen 3 dagen over, dus ga nog maar eens bellen, die da blijft maar in gesprek en ik moet eingelijk weg.Wel al enkele dagen wat winderig idd... Ik hoop dat jouw kanjer snel op knapt Avalon...
Rachel.
Malamoods schreef: Wel opvallend is dat ik vroeger vaak ribben had in "harp-model". Snappen jullie wat ik bedoel? Echt zo'n boogje ribben die in een soort van waaier vorm bij elkaar komt. Nu had ik een lang "recht stuk".Ik heb de indruk dat die lange rechte stukken harder zijn en van oudere/grotere dieren zijn.