Maar zoals je al aangaf de gezondheid van je lieveling staat nog altijd voorop.
Ik duim voor jullie dat de problemen samen met zijn ballen verdwenen zijn.
Dikke knuffel voor jullie allemaal hoor

Moderator: Lizzy
Erna schreef: Oww maar voordat iedereen denkt dat ik het vooral jammer vind voor de show e.d.nee ik had het niet over showen hoor,maar aangezien hij zo mooi is kon het zijn dat je hem nog wel eens had willen gebruiken
Dat speelt natuurlijk wel een grote rol maar het allerbelangrijkste vind ik nog steeds: Een reu hoort gewoon ballen te hebben. En wanneer die eraf gehaald (moeten) worden vind ik het eeuwig zonde.
margreet schreef: nee ik had het niet over showen hoor,maar aangezien hij zo mooi is kon het zijn dat je hem nog wel eens had willen gebruikenow ik had hem zeker willen gebruiken. Het plan was om hem voor Nikkie te gebruiken. Het was een mooie lijnteelt geweest waar bijna al mijn honden in terug zouden komen en waar Mara stevig in verankerd zou worden. Mijn doel is altijd geweest om Mara naar twee kanten uit te splitsen en die later weer met elkaar in contact te brengen. Helaas dit keer dus niet.![]()
Kruimel schreef: Fijn dat alles goed verlopen is! En ik kan me helemaal 100% voorstellen dat dit de enige goeie oplossing is. Ballen horen idd aan een hond maar daar zitten toch echt ook grenzen aan, en wel daar waar het voor hond en baas niet meer leefbaar is.hihihi mijn grenzen zijn wat dit soort dingen aangaat erg oprekbaar. Maar voor het mannetje was het niet meer leefbaar zo.
Erna schreef: hihihi mijn grenzen zijn wat dit soort dingen aangaat erg oprekbaar. Maar voor het mannetje was het niet meer leefbaar zo.Goed nieuws zeg!! Super dat het al zo'n mooi resultaat geeft.
Hij heeft overigens nergens last van en heeft nog steeds energie voor tien. De meiden zijn nog steeds dekrijp en dat zorgt voor veel opwinding. Aangezien hij volop plast (helaas nog niet alleen buiten) vermoed ik dat die prostaat na castratie onmiddelijk krimpt. Hij plast met grote krachtige straal en die hadden we toch al een tijdje niet meer gezien.
Zodra de loopsheid weer over is (en voordat de andere dames beginnen) wordt hem weer erg duidelijk gemaakt dat plassen alleen buiten toegstaan is.
Al met al een juiste beslissing.