Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
Ivonne schreef: ??? nee, dat heb ik nog niet gelezen, staat dat in de Bar?
Ja en we waren er nu heeeeelemaal alleen ;D
Door tieneke
Gelukkig is de operatie achter de rug!
Wat fijn dat de Da je heeft kunnen geruststellen.
Toen er bij Kobus tot 2 keer toe een bult was weggehaald kon onze Da ook meteen zeggen dat het er in ieder geval niet kwaadaardig uitzag.
Het blijft natuurlijk spannend tot je zeker weet dat er niets aan de hand is.
2 weken duurt dan ook vrij lang ;)
Geef Bas nog maar eens een lekkere :-*
Verwen hem maar goed :P
Door magda
magda schreef:
Hallo Yvonne wat rottig zeg, wachten duurt inderdaad lang ik wacht nu al vanaf 29 Maart op Koosjes uitslag.

Hoorde net op mijn repondeur dat de uitslag binnen is van Koos ,moet morgen opbellen.
Sterkte hoor.
Door magda
magda schreef: sterkte hoor is per ongeluk achter mijn boodschap komen te staan, dat niemand denkt dat ik mezelf sterkte toewens ;D ;D ;D
Door Ivonne
Bas gaat goed; de wond lekt een beetje maar ziet er netjes uit, hij eet goed en zijn ontlasting wordt weer goed.

Ik wilde hem net borstelen maar dat wou hij niet; bleek dat de wond lekt en ik denk dat dat toch niet echt lekker voelt dus voor deze keer heb ik "toegegeven" en stel ik het borstelen wel ff uit.
Door Truus
Geef hem maar een knuffel en ja...borstelen lijkt me ook maar even achterwegen laten.
De wond wel droog houden he ik bedoel..niet in het natte gras laten liggen b.v.
Verwen hem maar lekker.
Door Ivonne
ja, heeft ie wel ff nodig, hij ging zo lekker maar hij heeft pijn gekregen dus ik heb hem maar ff een pijnstiller gedaan want ik vind het dus echt niet nodig dat ie pijn heeft.
Door avalon
Gossie Yvonne ik lees dit nu pas allemaal, elukkig gaat het al weer wat beter met Bas. Geef hem maar een vette knuffel hoor, dat heeft hij echt verdiend. Hij mag ook best ff in de watten gelegd worden. Ik duim voor je dat het allemaal helemaal goed gaat komen, en dat de uitslag gunstig is. :-*
Door Ivonne
Bas voelt zich redelijk, ik heb hem vandaag nog geen pijnstiller hoeven geven. Het zitten en liggen gaat met "beleid" want dat voelt niet zo fijn.
Al met al gaat het zeker niet slecht.
Door margreet
Yvonne heeeel veel knuffels van ons en niet alleen voor bas maar ook voor jou,sterkte hoor meid met de verzotging van die kanjer. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door