Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mevroi Kruim
Ik heb er hier 5 in verschillende maten, van XXS tot L, meneer Knor (L) kan best een hele kwartel kwijt per maaltijd, de maatjes XXS en XS eten samen een kwartel en vinden dat genoeg voor een dag.
Veren eten ze hier niet. Het idee! Knor vangt muizen maar eet ze ook niet op, d'r zit nl een velletje om en meneer wil alleen uitgepakte maaltijden  >:( >:(
Door crutz
Kruimel schreef: Ik heb er hier 5 in verschillende maten, van XXS tot L, meneer Knor (L) kan best een hele kwartel kwijt per maaltijd, de maatjes XXS en XS eten samen een kwartel en vinden dat genoeg voor een dag.
Veren eten ze hier niet. Het idee! Knor vangt muizen maar eet ze ook niet op, d'r zit nl een velletje om en meneer wil alleen uitgepakte maaltijden >:( >:(
grappig, Hurricane wil hier juist geen onverpakte maaltijden, dus iets simpels als kipfilet (of vis, wat ook glad is) dat wil meneer totaal niet....
van de kwartel blijven hooguit wat slagpennen over, van de duiven ook, van andere prooien vind ik niets terug....

@mieuw...THANKS...en dat voor een gewoon huiskatje ;) t is gewoon onze eigen tijger...heb de fokker al wel aangeboden dat als ze willen ze hem wel op een show mogen laten zien, ben zelf gewoon niet zo'n show mens...dus ga daar echt niet heel de dag rondhangen.... ;)
Door Chubby
Belle is steeds weer teleurgesteld als blijkt dat er in haar bakje geen eendagskuiken ligt.. Je ziet haar bedenkelijk kijken, een keer tegen het vlees meppen, een likje nemen, weer kijken.. Tot ze Murdock fanatiek hoort kauwen op zijn maaltje en beseft dat ze haast moet maken omdat hij anders bij haar komt jatten..

;D

Kuikens blijven voorlopig favoriet en hebben het inmiddels zelfs gewonnen van de kipfilet-stukjes..
Door Rianne145
Ze krijgen hier ieders een kwartel 's ochtends en dan laat ik ze eten tot ze vol zijn, dan pak ik het weg en krijgen ze 's avonds de rest. Wel grappig om te zien dat ze beiden een eigen techniek hebben, de een vreet hem met huid en veer op en daar blijven ook alleen wat grote veren over, de ander trekt hem als het ware leeg, daar blijft het 'vachtje' over, wat vervolgens als toetje voor de ander is  ;D. Ik heb ze een tijdje terug een keer gewogen en volgens mij waren ze een kleine 200 gram gemiddeld gezien.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door