Dit is overigens wel de laatste keer dat Pip geent wordt, ze kan nu wel weer zes jaar mee

Moderator: Lizzy
tessa schreef: Pippi is vandaag getiterd, ze is zes jaar en heeft alleen de puppy entingen gehad:hihi, dan weet ik waar jij hebt getiterd
parvo > 1:80
hepatitus < 1:40
distemper < 1:80
Alleen de titer van de parvo was hoog genoeg, de rest niet, ze heeft dus vandaag ook de nobivac enting gehad.
Op zich wel jammer dat het toch niet (aantoonbaar) hoog genoeg was maar ja, het was meer voor mezelf om het te laten doen, ik wilde het graag weten.
tessa schreef: Ha, ha, Bij Breuk en van Doorne ben ik geweest ja, Leuke vent wel hoor die van Doorne, ze vonden me wel een beetje apart geloof ikmaar op zich staan ze niet afwijzend tegenover een andere mening en dat vind ik al heel wat, hij vond dat Pippi zo superzacht was (' net gewassen zeker?' "nee hoor') en voor zes jaar nog zo'n mooi gebit had (' elke week poetsen zeker?' "nee hoor")Ik dacht; ik begin er maar niet over dat ik barf, mijn ideeen over enten is wel weer genoeg voor vandaagJa, Olivier is wel een geschikte vent![]()