Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
hij heeft een rib(je) gehad en daarvoor orgaan vlees waarvan ik de helft van het bot nog heb weggegooit
Door Laura2004
Waarschijnlijk heeft hij niet goed op dat ribje gekauwd, heb je een enkele rib gegeven?

Hoe gaat het vandaag?
Door lightning
hij heeft maar 1 ribje gehad eigenlijk zat weinig vlees aan.

de nacht ging redelijk. heb bij hem op de grond op een matras gelegen. poepen lukt niet echt denk dat het te veel pijn doet. drinken doet hij nu wel goed en hij heeft ook wat gegeten zo meteen krijgt hij weer wat eten. hij is wel flink afgevallen
Door lightning
dat de 3 dagen na de operatie best kritiek kunnen zijn. dat hij nu redelijk is maar morgen slechter zou kunnen gaan. ze vond hem er beter uit zien dan gisteren. we waren echt net op tijd zei ze. binnenin de darm werd er al een klein stukje zwart dus was al aan het afsterven. maar gelukkig er omheen was alles nog goed. dus het dode stukje weggehaald en grote stukke bot eruit gehaald. voorlopig mag hij helemaal geen barf hebben maar lichtverteerbaar voedsel en hele kleine beetjes per keer. ze zegt dat hij nog wel meer gaat afvallen maar dat het er gauw genoeg weer aan zit over een dag of 10 wanneer de darm weer volledig hersteld is. vanaf zaterdag gaat hij bij mij een beetje lichtverteerbare kvv krijgen en kijken wat er dan gebeurd
Door lightning
update. ben vannacht met spoed naar de DA gegaan en vanochtend weer hij ligt weer met spoed onder het mes. ze hebben contact gehad met een chirurg en ze denken aan lekkage :'( :'( :'( :'(
Door bas rouge
lightning schreef: de vraag is nu of hij wel hersteld heb nog niks gehoord :'(
Ach jee, overheen gelezen. Sorry!
Ik lees net dat hij weer opnieuw onder het mes is gegaan omdat het zo slecht met hem ging vannacht. Wat een angstige tijd maak je met 'm door. Ik hoop ontzettend dat hij hier goed door heen gaat komen.
Door Lizzy
lightning schreef: update. ben vannacht met spoed naar de DA gegaan en vanochtend weer hij ligt weer met spoed onder het mes. ze hebben contact gehad met een chirurg en ze denken aan lekkage :'( :'( :'( :'(
Ach hemel, wat vreselijk :'(. Ik zal keihard duimen voor jullie!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door