Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Peet
Lieve Magda,
Ik volg jouw verhaal over Boffie al heel lang. Ik kan je verder niet met nuttige info helpen want ik weet niets van Demodex, maar ik wil je wel even zeggen dat ik je geweldig vind in wat je allemaal voor Boffie doet.

Ik ben zelf ook vaak in Frankrijk (heb een huis in de buurt van Sarlat) en ik weet hoe lastig sommige DA's daar zijn. De hierarchie is daar nog wat sterker ("IK ben de dokter"), en huisdieren staan toch wat lager qua prioriteit dan bij ons in NL.
Magda, als je iets homeopatisch voor Boffie nodig hebt wat je niet kan krijgen, of wat belachelijk duur is in Frankrijk, laat het mij dan weten, dan sla ik een voorraadje in. Ik stuur je het dan op, ok?

Ik weet uit ervaring dat eenvoudige dingen als Tea Tree in Frankrijk alleen in super-dure biowinkels te krijgen zijn, terwijl het hier bij De Tuinen of de Bodyshop waarschijnlijk voor de helft te koop is.
Heel veel succes, met z'n allen moeten we die rotmijten de baas worden!
Door laura
Een vriendin van mij doet veel met homeopathie bij mensen. Zij adviseert om altijd eerst bij dierenartikelen te kijken en dan pas bij de tuinen e.d.
Zo heb ik teatree goedkoop kunnen kopen voor mezelf. Het was paardenshampoo.... werkte geweldig! ;D
Laatst gewijzigd door laura op wo 21 apr 2004, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door laura
alleen ivm de prijs!!

Scheelt blijkbaar stukken, ik ben niet zo actief met homeopatisch, maar het schijnt vaak goedkoper te zijn. Tevens zijn er vaak voor dieren meer dingen te krijgen.
Verder schijnt het wel hetzelfde te zijn! ik kreeg er geen paardenhaar van hihi.
Door Peet
Zo zie je maar....we worden belazerd waar we bij staan....grrrr....
maar goed, je hebt geen paardehaar gekregen...ook geen staart? of grote gele tanden? beetje vreemde lach ontwikkeld? voorliefde voor gras bij het avondeten?
;D ;D ;D
Peet
Door magda
Hallo, ik was even uitgelogd,maar misschien komt dat wel vaker voor.

Nou Peet je maakt me helemaal verlegen door het compliment. Ik vind het n l helemaal niet geweldig.
Het is gewoon. Dit zou iedereen van de barfplaats doen denk ik. ;D
Bedankt voor je aanbod erg aardig .

Hitam ik ga morgen met de behandeling beginnen.
Was tot vandaag weg . Zomers weekend voorspelt
kan ze buiten in de zon opdrogen.
of mag ik haar afdrogen?
Door magda
Jolly schreef: hier een foto van boffie
Afbeelding

en ook 1 van koosje
Afbeelding

Magda; je hebt en Pb tje , kijk bovenin naast het barfplaats logo en daar zie je staan : "hoi Magda,
je hebt ... persoonlijke berichten, ... zijn nieuw.
Als je daar op klikt krijg je berichtjes te zien.
Jolly, mag Mimie mijn poes er ook bij? of krijgen we dan weer problemen?
groetjes magda
Door Jolly
magda schreef: Jolly, mag Mimie mijn poes er ook bij? of krijgen we dan weer problemen?
groetjes magda
stuur maar een foto door van Mimi, dan zal ik kijken of ze er nog bij past ;D, zal wel pas na het weekend worden hoor, want het is ff druk druk druk
Door Truus
Jolly schreef:

stuur maar een foto door van Mimi, dan zal ik kijken of ze er nog bij past ;D, zal wel pas na het weekend worden hoor, want het is ff druk druk druk
Jol..ik kan het nu zelf, heb je het al gezien?
Bedankt voor de foto's die je hiervoor hebt geplaatst hoor.
Door Jolly
misschien gek vraagje truus, maar kunnen je andere foto's dan weg op mijn site? kunnen er weer andere voor in de plaats. Hoeft niet hoor
Door SHIVA
Magda
helaas kan ik je niet helpen met adviezen te geven
omdat ik totaal geen weet heb van demodex
maar ik kan je veel sterkte toewensen voor jouw en je hondje Boffie
ik hoop dat het allemaal goed komt
aan je inzet zal het niet liggen
gr shiva
Door qyan
hoi magda,
heb je boffie al behandeld en werkt deze behandeling voor boffie beter als met ectodex i.v.m de bijwerkingen die ze daarop had?

gr wendy
Door magda
qyan schreef: hoi magda,
heb je boffie al behandeld en werkt deze behandeling voor boffie beter als met ectodex i.v.m de bijwerkingen die ze daarop had?

gr wendy
Hi Wendy Ja ik heb Boffie gisteren gewassen( in de zon)
met warmwater met Tea tree.
Ivomec in d'r bekkie gespoten met behulp van een vriendin, ging redelijk.
Vandaag zelf geprobeerd (heel alleen dus) maar kreeg de dop niet van de naald na 5 min trekken heb ik een mes gebruikt. Dop er af. Spul in de spuit gezogen en toen heb ik me keihard met de naald in de vinger geprikt!!!!
Was dus al een beetje zenuwachtig en toen moest ik eerst nog een tijdje achter Boffie aanrennen met de spuit en toen ik haar eindelijk te pakken had , kreeg ik met geen mogelijkheid haar bek open. Ik heb haar in de houdgreep op het grasveld moeten houden om die spuit erin te kunnen wringen en toen zag mevrouw toch nog kans om een gedeelte van dat spul uit d'r bek te laten lopen.
Nu heeft ze niet genoeg gift binnen voor die mijten.
Wat een ramp bestaat er een manier die succes verzekerd is? ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door