Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
Haas, karkas en vlees, van Herby vinden zowel de honden als de katten yummie! Ook hert lusten ze graag en konijn gaat er ook vlot in.
Door marye
Caja is dol op haas.
Ze lust ook wel konijn, maar haas bevalt haar toch beter.
Door Laura2004
Hier lusten ze niks 'raars', dus ook geen haas en konijn. Terwijl Ziggy er vroeger dol op was. Ik zou het gewoon proberen, je weet het nooit ;)
Door tieneke
Hier eten ze graag konijn,haas kan ik niet aankomen.
Heb pas een heel konijn van de buren gekocht,2 kilo en ontdaan van zijn bunda en was nog warm...supervers dus,Flappie ligt nu in de vriezer te wachten tot dinsdag = konijndag  :P
Door bea
Hier eten ze graag haas en net zo graag konijn. ;)
Door Happy Tail
hier wel erachter aan willen gaan, maar als het op je tafelkleed ligt, dan rent ze er liever weer vandaan....
wat heeft het dan nog voor nut om erachter aan te rennen denk ik dan wel...
Maar ik blijf hier proberen, nu de frettenmannen ook aan de barf zijn kan ik alles wat Baya niet lust daar kwijt. En wat ook leuk werkt. eerst even in het hok van de mannen leggen en dan lust madam het opeens wel ;) fretten werken hier net als een tweede hond lijkt wel.
Door Fynn
Hier eten ze alledrie haaskarkassen en haassnippers.
Die kleine van 5,5 maand vind het helemaal gweldig.
Konijn heb ik eens geprobeerd maar dat moeten ze niet en wilde eend niet.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Door pike
Hier wordt het konijnkarkas en de konijnenkoppen van Herby goed gegeten. Ze lusten ook orgaan van konijn en poten en andere onderdelen. Maar geef Pike een half konijn en hij staat me smekend aan te staren: mag het alsjeblieft in stukjes? Hij is namelijk een beetje luie barfer. Maar hij vindt het wel lekker dus hij eet het dan toch maar op.
Hazenvlees vinden ze allebei lekker, Armagnac kluift lekker op de haaskarkassen, 10-15 minuten afhankelijk van de grootte. Pike weigert het haaskarkas, ondanks dat hij het lust, hij vind ze te veel werk. En ik weiger het in stukjes te hakken want dan slikt hij alles zo door  >:(
Door tiny
Ik ben hier nog weinig tegengekomen wat ze niet lusten. Het zijn dus kleine, grote, kliko's. ;D Alleen kwartel en parelhoen en duif laten ze liggen. :(
Door Hetty
Gewoon proberen denk ik. Binky van mij vind konijn en haas wel minder lekker. Hij heeft liever kip en rund.
Van de week schaap en geit gekocht dus dat is nog even afwachten.
Door roefus
Behalve vis  :P :P :P vinden ze hier alles lekker.
Haasvlees en karkas is gewoon lekker...de boutjes vinden ze super  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door