Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Ivonne
;D ;D ;D die uitspraak ken ik; ik gebruik hem zelf ook nog wel eens ;D ;D

Maar nee, Moby moest weer ff tegen de draad in ;D
Door sylvia
Dus het wordt vanaf nu Mobientje ;D

Gelukkig is de operatie dus goed verlopen,hopelijk kan je hem/haar dus morgen weer ophalen.
Door Mayka
Nou, dat hebben jullie maar weer achter de rug! Zal wel spannend geweest zijn! Hopen dat hij (zij ;D) maar snel opknapt en geef hem een dikke knuffel van ons als hij weer thuis is!
Door Ivonne
het rare was dat ik het deze keer eigenlijk niet zo spannend vond, ik was al aan het idee gewend en daar kwam bij dat Robert hem vanochtend naar de DA heeft gebracht en ik dat deze keer niet zelf heb gedaan (vind het altijd zo sneu om een beessie achter te moeten laten die geen idee heeft van wat hem overkomt) en omdat het zeeeer waarschijnlijk zo'n verbetering gaat worden zaten we hier eigenlijk met smart te wachten tot het dan zo ver zou zijn........ vanaf nu moet het beter gaan.

Ik denk zelf dat ie donderdag of vrijdag weer thuis zal zijn.
Door Ivonne
vandaag ook over Moby even de DA gesproken; het gaat goed, het is nog geen happy "poesje" maar tot zover gaat het goed. Ze waren erg onder de indruk geweest van de urine die tevoorschijn kwam...... helemaal wit van het gruis :o ..... dit bevestigd voor mij dat deze operatie de juiste keuze is geweest, dit hadden we "nooit" op een andere manier meer goed gekregen.
Door Truus
Inderdaad een goede beslissing geweest Ivonne en nu nog een beetje vrolijker zou wel fijn zijn he.

Nu Bas nog pffffff....je krijgt er toch een punthoofd van :(

Ik duim!
Door Ivonne
Zo Moby is weer thuis.... hij is best sneu met een grote snee achter op zijn kont en lampekappie op zijn kop (waar die totaal niet handig mee is ;D :-\ ). Hij voelt zich nog niet echt geweldig.

De komende dagen maar even zien hoe het gaat en over 14 dagen de hechten er uit.

Qua eten ben ik van plan om hem in de ochtend voorlopig nog die "speciale" brokken te geven maar in de avond CB met cranberrie en Vit. C. En na verloop van tijd zal ik weer helemaal overgaan op de CB.
Door Loeka
Hoera, Moby is weer thuis!!!!

Geef em maar een flinke, maar voorzichtige knuffel van me!
Door sylvia
Heee geweldig dat je hem weer thuis hebt :D geef hem van mij ook een knuffel en een aai.
Ze zijn meestal erg lomp met zo'n kap op,tegen de tijd dat hij afmag snappen ze hoe het werkt ;D
Door Ivonne
;D hij is dus in staat om ondanks de lampekap aan zijn hechten te likken ::) Zo dik en dan toch zo lenig ;D
Door Mayka
Fijn voor jullie dat Moby weer thuis is ;D! Al is het dan als bijna-meisje ;) en met 'bolletje'-kap. Onze ervaring is dat katten heel snel leren om te gaan met zo'n kap. Mayka daarentegen liep constant overal tegen op! Alleen springen is lastig voor een kat omdat hij niet omhoog kan kijken.

Geef hem ook van ons maar een lekkere knuffel!
Door ine
Sjonge, jij kunt wel meedoen aan een tv-programma over het dierenhospitaal! :-\
Maar ............., je mag nu een betere tijd tegemoet zien en dat is toch wel heel erg fijn om te weten!
Geef Moby en Bas maar een lieve knuffel van me en jij ook! :-* :-* :-*
Maak er een lekker rustig weekend van, dat heb je wel verdiend!
Door Ivonne
Ine schreef: Sjonge, jij kunt wel meedoen aan een tv-programma over het dierenhospitaal! :-\
;D ;D ;D ja, je zou het haast gaan denken......

Ik had mijn rooie kat maar even gewaarschuwd dat ze het vooral niet in d'r mooie koppie moest halen om ziek te worden, van de trap te vallen of wat dan ook....... dat zou toch echt de stunt van het jaar geworden zijn; met alle drie de huisdieren bij de DA en echt niet voor de jaarlijkse check-up. ;D
Door zurca
Door de schrik hier vanavond, lees ik nu pas dat jouw brokkenpiloot weer thuis is..
En nu maar hopen dat hij snel opknapt en weer normaal naar de kattenbak kan :D

Geef 'm maar een lekkere knuffel van mij :-*
Door Ivonne
Mayka schreef: Fijn voor jullie dat Moby weer thuis is ;D! Al is het dan als bijna-meisje ;) en met 'bolletje'-kap. Onze ervaring is dat katten heel snel leren om te gaan met zo'n kap. Mayka daarentegen liep constant overal tegen op! Alleen springen is lastig voor een kat omdat hij niet omhoog kan kijken.

Geef hem ook van ons maar een lekkere knuffel!
;D ;D neh, Moby is van de categorie "klungel"; die kan op tafel gaan liggen slapen, zich omdraaien en er van af vallen.... of totaal verkeerd inschatten hoe hoog hij moet springen om ergens op te komen ;D. Ik denk dan ook niet dat hij met die lampekap erg handig gaat worden ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door