Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
Van mij ook knuffels voor Moos  :-*
Jeetje joh, da's niet echt om vrolijk van te worden. Maar iig lijkt er nu een oorzaak in beeld, da's toch beter dan voortdurende onzekerheid denk ik zo. En hopelijk is er met medicatie en/of een bepaald leefregime nog wat aan te doen.
Door Moos
Kruimel schreef: Van mij ook knuffels voor Moos  :-*
Jeetje joh, da's niet echt om vrolijk van te worden. Maar iig lijkt er nu een oorzaak in beeld, da's toch beter dan voortdurende onzekerheid denk ik zo. En hopelijk is er met medicatie en/of een bepaald leefregime nog wat aan te doen.
Dat hoop ik ook. Ik ben vergeten te vragen in hoeverre de varianten waar wel medicatie voor is echt helemaal onder controle gehouden kunnen worden of niet.
Of hij dan dus weer gewoon nog 10 jaar lang oude vertrouwde Moosie is, of dat hij altijd iets last zal blijven houden. :-\
Door Malamoods
Jakkes Marloes! Nog steeds geen duidelijkheid eigenlijk.... Hoe verder in het onderzoek, hoe meer vragen er opkomen... Hele dikke knuf voor Moos en sterkte voor jou! Ik hoop dat je snel de urine uitslagen krijgt en dan snel weet waar je aan toe bent.... Echt heel naar allemaal....

Rachel.
Door henneke
arme Moos het zit echt niet mee he ? ik hoop dat er nu toch snel een duidelijke diagnose komt dan weet je hoop ik waar je verder aan toe bent met het mannetje  :-*
Door Sanyo
Dan heb je eindelijk bericht en nu schiet je er eigenlijk nog niets mee op!
Hopenlijk geeft het urine onderzoek meer duidelijkheid en kan medicatie wat voor hem betekenen.
Door Moos
Boefke schreef: Jeetje Moos, het is wel een zoektocht zeg! Ik hoop echt zo voor je dat er een behandeling mogelijk is! :-*
De neuroloog zei ook nog, dat hij als het tegenzat ook nog urine nodig zou hebben, en ja hoor, dat was dus zo. Schiet inderdaad niet echt op zo...
Maar goed, we zijn wel weer een stapje dichterbij, en de urine gaat niet helemaal naar Amerika dus dat zou redelijk snel moeten gaan dan denk ik?
Door Laura2004
Hebben ze niet verteld hoe lang het zou duren? Anders bel je ze even om het te vragen, het is wel prettig als je dat weet toch. En het is logisch dat je het graag zo snel mogelijk wil weten ;) Ik hoop in ieder geval dat je het snel weet. Hier wordt aan jou en Moos gedacht :-*
Door Moos
[quote="Laura2004"]
Hebben ze niet verteld hoe lang het zou duren? Anders bel je ze even om het te vragen, het is wel prettig als je dat weet toch. En het is logisch dat je het graag zo snel mogelijk wil weten ;) Ik hoop in ieder geval dat je het snel weet. Hier wordt aan jou en Moos gedacht :-*
[/quote]

Ik kan het maandag pas opsturen. Dan wil ik eigenlijk dinsdag mailen of bellen of het goed ontvangen is en dan inderdaad meteen vragen hoe lang het ongeveer zal duren ;)

Bedankt voor de lieve woorden!
Door jon
Nou  je blijft wel erg in spanning zitten zo! Hoop dat je gauw echte duidelijkheid krijgt. Een knuffel voor moos natuurlijk.
Laatst gewijzigd door jon op vr 09 nov 2007, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Moos
Nog geen uitslag :(

Wel gebeld door de neuroloog dat Moos' urine goed gekoeld bij hen aan was gekomen en verder is doorgestuurd, maar dat er dus nog geen lab-uitslag was...

Moos heeft goede dagen, middelmatige dagen en slechte dagen. Wat heel vervelend is is dat die slechte dagen steeds slechter worden. Moos is een hondje van enorm knuffelen en aandacht vragen aan bekenden. Als we ergens op bezoek zijn houdt hij dat rustig 3 uur vol (uiteraard mag dat alleen als de bekenden in kwestie een likkende Moosie op schoot leuk vinden). Op slechte dagen begroet hij nog maar heel lauw, en gaat rustig liggen bij bezoek. Da's raar, heel raar. Twee weekenden terug had hij 1 zo'n slechte dag dat hij zelfs mij vrijwel niet meer begroette als ik terug kwam van boodschappen doen. Da's nog veel vreemder... :'(
Hij heeft ook weer een aanval gehad 1.5 week geleden. Hij wilde die ochtend zo vreselijk graag rennen, wilde niet in zijn wagentje (op mindere dagen vraagt hij om zijn wagentje door ertegenop te gaan staan). Ik vond het zo ontzettend sneu dat ik hem heb laten gaan, en dus veel langer heb laten meelopen dan normaal, waarbij hij ook veel gerend en gespeeld heeft. Helemaal blij was ik dat hij zo'n goede ochtend had.
Die middag deden zijn achterpoten het niet meer toen hij uit zijn mand wilde stappen, en toen ik hem eruit hielp schoten de krampen er weer in. Duurde zo'n 30 min denk ik deze keer.
Kortom, 1 ochtendje lol, en hij betaalde meteen de prijs :'(

Lief dat jullie ernaar vragen :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door