En ik wilde zometeen gaan fietsen, maar nu vraag ik me af of dit wel verstandig is.....
Moderator: Lizzy
Angelique schreef: Ik zou niet gaan fietsen, want die poot zal best pijnlijk zijn. De wondspray kan nooit kwaad in dit geval. Als de nagel niet afgebroken is zou ik na het wandelen de poot even badderen met soda en daarna even verbinden zodat ze er niet aan kan zitten. Mocht het allemaal erg pijnlijk zijn en/of heb je het idee dat de nagel (deels) is afgebroken dan zou ik wel even naar de da gaan.De nagel is dus deels afgebroken (het puntje, tot aan het vlees of leven of hoe je dat ook zegt) en daarnaast is de nagel ook helemaal gespleten, het ziet er niet uit.
Laura2004 schreef: De nagel is dus deels afgebroken (het puntje, tot aan het vlees of leven of hoe je dat ook zegt) en daarnaast is de nagel ook helemaal gespleten, het ziet er niet uit.
Het fietstochtje gaat dus niet door![]()
Angelique schreef:Ok, ik heb het vandaag met jodium verdunt met water schoongemaakt, want ik had geen soda, maar dat ga ik morgen halen, waar kan je dat eigenlijk halen?Als het bovenste deel weliswaar gespleten toch vast zit dan hoe je wat mij betreft niet direkt naar de da. Ik zou het wel na het uitlaten goed schoonsoppen, eventueel je wondspray erop, als ze eraan likt een sok aan en anders zoveel mogelijk een de lucht laten drogen.
Laura2004 schreef: Ok, ik heb het vandaag met jodium verdunt met water schoongemaakt, want ik had geen soda, maar dat ga ik morgen halen, waar kan je dat eigenlijk halen?Supermarkt, bij de schoonmaakmiddelen. Maar als ze water met jodium goed vind dan kan dat ook wel. Ik doe meestal na het schoonweken er even een klodder betadinegel op en dan een verbandje eromheen die ik na een uurtje weer weghaal.
Angelique schreef: Supermarkt, bij de schoonmaakmiddelen. Maar als ze water met jodium goed vind dan kan dat ook wel. Ik doe meestal na het schoonweken er even een klodder betadinegel op en dan een verbandje eromheen die ik na een uurtje weer weghaal.Dankje voor het meedenken