Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
He gedver Ivonne, dat kan er ook nog wel bij :(.
Ik zal aan je denken en onwijs duimen!
Wanneer krijg je nu eens rust, shit!
Sterkte meissie :-*
Door Ivonne
Truus schreef: He gedver Ivonne, dat kan er ook nog wel bij :(.
nee, eigenlijk niet maar het zal wel moeten :(

en Wendy; ik heb het even gelezen maar kan er nu niet zoveel mee zolang het onduidelijk is om welk stadium het gaat. Daarvan is afhankelijk wat de vervolg therapie moet gaan worden. Maar lief dat je er even aan denkt.

Verder dank allemaal voor de lieve woorden dat doet een mens (en daarmee de hond) goed :-*

(en Marit; dat heb ik nou stiekum ook een beetje ;) )
Door lekker kort
Hoi Ivonne,

Wat een rot uitslag zeg, is altijd weer schrikken, mijn Berner heeft zo een rot tumor gehad, op haar oude dag, ik hoop voor je dat het allemaal mee valt.

Sterkte Fritz
Door Cherry
Ivonne ik lees dit nu pas, ik zal morgen ook een kaarsje voor jou en die lieve Bas branden.
Sterkte hoor!!
Door Ivonne
Thanks!

Ik ben eigenlijk niet zo bang voor die ingreep morgen. Ik ga ervan uit dat Bas redelijk vlot hiervan hersteld zal zijn (zeker in vergelijking met zijn knie-operaties), de spanning zal gaan zitten in het wachten op de uitslag. Pas dan weten we echt waar we aan toe zijn en dat had ik liever gisteren geweten dan morgen ;)
Door Truus
Ivonne schreef: Thanks!

Ik ben eigenlijk niet zo bang voor die ingreep morgen. Ik ga ervan uit dat Bas redelijk vlot hiervan hersteld zal zijn (zeker in vergelijking met zijn knie-operaties), de spanning zal gaan zitten in het wachten op de uitslag. Pas dan weten we echt waar we aan toe zijn en dat had ik liever gisteren geweten dan morgen ;)
Hoi Ivonne, ik denk aan jou en Bas morgen hoor en steek toch een kaarsje aan!
:-* Truus.
Door tieneke
Heel veel sterkte en ook heel veel hoop op een goede uitslag :-*
Ik weet zelf hoe het voelt als je hond heel erg ziek is, en je machteloos aan de kant staat!
Afwachten en hopen dat alle geluk met je is, is het enige wat je dan kan doen.
Je voelt je zo vreselijk machteloos en zou alles willen geven om de zekerheid te hebben, dat hij nog heel lang bij je mag blijven!
Ik hoop dan ook dat het allemaal goed komt met Bas :-*
Door ine
tieneke schreef: Heel veel sterkte en ook heel veel hoop op een goede uitslag :-*
Ik weet zelf hoe het voelt als je hond heel erg ziek is, en je machteloos aan de kant staat!
Afwachten en hopen dat alle geluk met je is, is het enige wat je dan kan doen.
Je voelt je zo vreselijk machteloos en zou alles willen geven om de zekerheid te hebben, dat hij nog heel lang bij je mag blijven!
Ik hoop dan ook dat het allemaal goed komt met Bas :-*
Hier sluit ik me helemaal bij aan! :-* :-* :-*
Door Mayka
Ook hier wordt aan jullie gedacht! Mag Moby mee naar huis vandaag?
Laatst gewijzigd door Mayka op vr 23 apr 2004, 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ivonne
zo 2/3 van mijn "veestapel" is nu bij de DA ::)

Bas ligt nu op de tafel.

Bij Moby hebben ze vanochtend het katheter er uit gehaald en is het wachten op zijn eerste zelfstandige plas. Als hij dat doet dan mag hij ook vanmiddag, als ik Bas weer ophaal, mee naar huis.
Door Eidos
Jeetje Ivonne, Ik lees dit nu pas ....

Ik duim dat alles goed gaat met de operatie en dat de tumor helemaal weggehaald kan worden. Ook hoop ik dat lieve bas er verder geen problemen aan overhoudt en de tumor niet kwaadaardig blijkt te zijn, of in ieder geval goed te behandelen..

Ik leef met je mee :-*
Door Ivonne
en Bas is ook weer thuis; hij is nog moe en de wond ziet er netjes uit.

Over 14 dagen is de uitslag en er is me op het hart gedrukt me niet druk te maken want Bas heeft alles mee zodat het hier waarschijnlijk bij blijft. Zou fijn zijn ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door