[quote="aiko"]
[quote="sylvia"]
Bedenk dit eens; vanaf morgen is het normaal dat mensen astronautenvoer in de super kunnen kopen,dit voer is makkelijk en alles zit erin.Binnen enkele jaren heb je er tachtig verschillende merken in van slecht tot uitmuntend.Maar zelfs het meest uitmuntende astronautenvoer waar alles inzit zonder toegevoegde rotzooi is nooit zo gezond als vers eten.Buiten dat het er niets zo gezond is als vers eten,zowel mens als voor hond en kat ,is er ook nog het geval van plezier in eten hebben.Als ik iedere avond meuk uit een tube moet eten bekomt eten een must om te overleven ,met vers eten en dat geld zeker ook voor honden en katten komt er ook nog een groot portie plezier in het eten kijken wat ook het geestelijk leven van mens en dier verrijkt.
Zover kijken de meeste mensen ook niet maar als een dier goed in zijn vel zit en niet zoiets heeft van het zal allemaal wel helpt dit ook voor een groot deel mee aan een gezond lichaam.Vers eten is cruciaal voor alle levende dieren op deze wereld,ik zoek zelfs rauwe zaden voor onze voiliere vogels omdat ze daar een betere weerstand van krijgen als van alleen gekochte zaden. (want wat je koopt is droog)
[/quote]
liever niet, ben ik mijn baan kwijt
Paul

[/quote]
Ik ook liever niet,want ik hou van lekker eten,en van uit eten gaan.Dat lijkt me dan ook voorbij.....ober doet u mij maar een pil aardbeien smaak .........nou daar ga je toch niet voor op pad