Mijn ervaring met Barf en katten is dat de katten zo kieskeurig zijn.
De een lust geen kippennekjes en karkasjes. De ander lust geen vis.
Zalmkoppen laten ze staan. ik heb ze al gehakt met een bijl... je wilt niet weten hoe vies de keuken en ikzelf er uit zag na deze slachting.....
Nu heb ik dan ontdekt dat de meeste haaskarkasjes erg lekker vinden.
Hebben jullie ervaringen met wat jullie katten lekker vinden?
De een vind muizen lekker en de ander weer kuikens. De poes die kuikens eet, zal geen (diepvries) muis aan raken. Ws als ik haar een levende geef??
Ze vinden vogeltjes wel erg leuk om op te jagen maar jammergenoeg komen die niet in de tuin (net overheen gespannen)
Zo blijf ik maar tobben om ze goed voer te geven. Nu eten ze Bandit met lange tanden en Carnibest. Maar deze prut is ook maar zo "hapslikweg" ik wil zo graag dat ze kauwen en knagen, zoals de natuur het bedoeld heeft.
Als ik ze geen CB of Bandit geef ben ik bang dat ze veel te eenzijdig eten.
Ik vind het trouwens wel duur voeren dat KVV. Ze eten met z'n allen (13 poezels) bijna 2 kilogram per dag weg dat is dus rond de 8 euro per dag aan CB Als ze een paar dagen Bandit eten gaat er nog geen kilogram per dag doorheen! (?)

Wat eten jullie katten graag als je ze prooidieren geef?
Kwartel? Konijn? (karkas?) Haas? Sardientjes? Zalmkop? Is echt geen succes) Kip? (vinden ze hier echt niet lekker) of ander eten zoals Lamsribjes? (is zo grof en hard) Geit? Er is er 1 die scholkoppen eet, hij eet ook muizen en kuikens, eigenlijk is hij de makkelijkste en de oudste vreemd he? Maar ja, als je chips eet komt hij ook bij je proeven. Ws heeft hij dat van onze zoon geleerd jaren geleden.
Zou zo graag willen dat ze gevarieerd eten. En dan het liefst geen KVV of dat alleen als bijzaak.
Groetjes Linda