Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Moos
Malamoods schreef: Oh bah, het duurt allemaal erg lang hè? Wanneer is de uiterste dag dat je de uitslag zal krijgen? Of is die al verlopen? Als dat laatste het geval is, zou ik gewoon zelf de telefoon even pakken....

Rachel.
Ik heb geen uiterste dag gekregen. In theorie had het er op zijn vroegst afgelopen donderdag kunnen zijn. Maar de neuroloog benadrukte nog dat dat echt de theorie was en het vaak langer duurde. Vorige keer duurde het ook twee weken, en daar zitten we nu nog niet (eens) op...
Door Moos
Malamoods schreef: Heeft Moos nog aanvallen laten zien overigens? Of is alles rustig gebleven?

Sterkte met wachten! Ik blijf duimen!

Rachel.
Nee, geen aanvallen meer. Wel momenten van gewoon ongelukkig zijn, veel in zijn wagentje willen, veel slapen, of juist in 10 min 8 keer van ligplek wisselen omdat hij zijn plek niet kan vinden.

Alle duimen kunnen we gebruiken :-*
Door Laura2004
Moos schreef: Nee, geen aanvallen meer. Wel momenten van gewoon ongelukkig zijn, veel in zijn wagentje willen, veel slapen, of juist in 10 min 8 keer van ligplek wisselen omdat hij zijn plek niet kan vinden.
Ik vind dit echt ongelooflijk triest trouwens. Ongelooflijk dat dit zomaar kan gebeuren met zo'n jonge hond, hij is net zo oud als Kai en ik zou me niet voor kunnen stellen dat dit met Kai zou gebeuren... Ik hoop dat je er snel achterkomt waar dit door komt en dat je er iets aan kan doen, in de tussentijd heel veel sterkte :-* En een dikke knuffel voor Moos!
Door Moos
Laura2004 schreef: Ik vind dit echt ongelooflijk triest trouwens. Ongelooflijk dat dit zomaar kan gebeuren met zo'n jonge hond, hij is net zo oud als Kai en ik zou me niet voor kunnen stellen dat dit met Kai zou gebeuren... Ik hoop dat je er snel achterkomt waar dit door komt en dat je er iets aan kan doen, in de tussentijd heel veel sterkte :-* En een dikke knuffel voor Moos!
Het komt gelukkig bij vlagen. Hij heeft ook zo 5 dagen dat hij buiten wel uit zichzelf lekker rent en gek doet, en hij echt gewoon een heel blij hondje is. En dan heeft hij dagen dat hij alleen maar achter me aanloopt buiten, niet rent, en binnen zich ook gewoon niet echt gelukkig voelt.
Knuffels is Moos weer blij mee!
Door Laura2004
Moos schreef: Het komt gelukkig bij vlagen. Hij heeft ook zo 5 dagen dat hij buiten wel uit zichzelf lekker rent en gek doet, en hij echt gewoon een heel blij hondje is. En dan heeft hij dagen dat hij alleen maar achter me aanloopt buiten, niet rent, en binnen zich ook gewoon niet echt gelukkig voelt.
Knuffels is Moos weer blij mee!
Gelukkig maar dat hij ook goede dagen heeft ;) Het lijkt me ontzettend moeilijk om te zien dat je hondje zich niet gelukkig voelt, ik heb dat met Ziggy laatst ook gehad, dat ze zich duidelijk niet gelukkig voelde (ze rende niet, at niet, kwispelde niet en wilde zelfs niet naar buiten), maar later bleek dat ze een mega bult had in haar nek en dan ben je zo blij dat je weet waarvan het is, dus ik gun het jullie van harte dat ze erachter komen wat het is en dat het net zo makkelijk te verhelpen is als bij Ziggy! Gelukkig komt Moos bij jouw geen knuffels tekort, dus ga zo door ;) Wanneer krijg je weer uitslagen?
Door Cathelijn
Laura2004 schreef: Is er nog nieuws? :-\
Ik ben ook wel benieuwd  :-\ Zou je niet even kunnen bellen om te vragen of ze kunnen zeggen wanneer ze nieuws hebben? Dan hoef je niet bij elk telefoontje te schrikken of de hele dag te wachten....
Door Moos
Nee, nog geen nieuws...

Als ik wat weet zal ik het zo snel mogelijk neerzetten hier ;)

Als ik dit weekend nog niks gehoord heb ga ik na het weekend bellen...
Door Moos
De neuroloog belde net (om bijna 9 uur 's avonds, dat vind ik wel erg netjes). Moos heeft naar alle waarschijnlijkheid een stofwisselingsziekte. Op het biopt was te zien dat hij niet goed om kan gaan met zijn energie, zoiets zij hij.
Hij zal hier nooit van genezen, maar bij sommige is er met medicatie wel wat aan te doen, bij anderen is er helaas niks aan te doen...

Ik moet nu gekoelde urine van Moos daar zien te krijgen (als het even kan per post) en aan de hand daarvan kan (hopenlijk) bepaald worden om welke stofwisselingsziekte het gaat.

Hij vroeg ook nog hoe het met Moos was, en toen ik vertelde dat hij mat was en weinig energie had paste dat dus helemaal in het plaatje.

Maar goed, een echte uitslag is er nu dus nog steeds niet...
Laatst gewijzigd door Moos op wo 07 nov 2007, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roefus
Sjee...wat een weg om te gaan.
Veel sterkte, hoor.
Ik hoop heel erg dat je verder komt en dat er wat aan te doen is  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door