Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Fido
een halve minuut, een hele minuut? wat kan je dan nog doen? Je doet alles, je doet je best en je voelt dat het niet gaat lukken..........................................................

O mijn god! wat is jou overkomen? Moet er niet aan denken om dit mee te maken wat jij hebt mee gemaakt.

Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verdriet, hoop dat je niet teveel gaat piekeren.
Door Anna Penta
Dank voor elk van jullie voor de meeleving. De tranen stromen inmiddels over mijn wangen. Toch voel ik me niet schuldig. Dit zijn van die dingen die kunnen gebeuren. Wel is mijn zonnetje, mijn heerlijke schat, verdwenen en komt nooit meer terug.
Dit was mijn meisje http://www.annapenta.com/poncho_belevenissen.htm, ik ben blij met alles wat me aan haar doet herinneren. De tijd moet leren hoe ik zonder haar kan leven.
Door Fido
Anna Penta schreef: Dank voor elk van jullie voor de meeleving. De tranen stromen inmiddels over mijn wangen. Toch voel ik me niet schuldig. Dit zijn van die dingen die kunnen gebeuren. Wel is mijn zonnetje, mijn heerlijke schat, verdwenen en komt nooit meer terug.
Dit was mijn meisje http://www.annapenta.com/poncho_belevenissen.htm, ik ben blij met alles wat me aan haar doet herinneren. De tijd moet leren hoe ik zonder haar kan leven.
Meid, ga je alsjeblieft geen seconden schuldig voelen! Geen ene megasikkepit van een seconden kan jij erwat aan doen dat dit gebeurt is!
Je hebt uit liefde je hond verzorgd, dat dit zó enorm tragisch is afgelopen is erg genoeg. Het is een ongeluk die niemand zag aankomen of voorkomen kon worden. Hoe zwaar en hard ook, het is het leven en leven is risico lopen (ook al willen we dat nooit ;))

Nogmaals sterkte en een dikke :bigarmhug:
Door Anna Penta
Fido schreef: Meid, ga je alsjeblieft geen seconden schuldig voelen! Geen ene megasikkepit van een seconden kan jij erwat aan doen dat dit gebeurt is!
Je hebt uit liefde je hond verzorgd, dat dit zó enorm tragisch is afgelopen is erg genoeg. Het is een ongeluk die niemand zag aankomen of voorkomen kon worden. Hoe zwaar en hard ook, het is het leven en leven is risico lopen (ook al willen we dat nooit ;))

Nogmaals sterkte en een dikke :bigarmhug:
Dankjewel. Al voel ik me niet schuldig, het doet me ontzettend goed dit te lezen, ter bevestiging. Ik zal dit herlezen op momenten dat ik het erg moeilijk heb, en dan zal ik weten dat het is zoals het is. Ik ben heel blij dat jij dit hebt gezegd. Bedankt!
Door Sanyo
Heel veel sterkte. :-*

En inderdaad, ga je niet schuldig voelen!

Het kan met van alles en nog wat gebeuren, niet alleen met ribben.
Jory is een keer bijna gestikt in een stuk buffelhuid. Het was dat mijn broer net bij me was, en ik haar bek open heb gesperd en hij met een bolpoint dat ding uit haar bek kon peuteren.
Dit soort ongelukken is bijna niet te voorkomen, helaas...........

Wat zul je je meisje missen :'(
Door tessa
Ik schrok me wezenloos toen ik je bericht las, wat een affschuwlijke ervaring!!, ik wens je heel veel sterkte toe :-*
Door henneke
wat verschrikkelijk voor je Anna , dit is een regelrechte nachtmerrie  :'( :'( ik wens je heel veel sterkte meis met het verwerken van je verdriet  :-*
Door Mieke L.
:-[ Wat ontzettend triest om je hondje op deze manier te verliezen.
Ik wens je ontzettend veel sterkte toe!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door