marga1953 schreef: Kan je het niet goedkoper krijgen door het te laten ophalen bij jou?Tuurlijk wel maar ik heb een bezorgdienst

Moderator: Lizzy
marga1953 schreef: Kan je het niet goedkoper krijgen door het te laten ophalen bij jou?Tuurlijk wel maar ik heb een bezorgdienst
Rovanna schreef: Tuurlijk wel maar ik heb een bezorgdienstDoen jullie helemaal niet aan bij jullie ophalen???![]()
Danny schreef: Doen jullie helemaal niet aan bij jullie ophalen???Nee wij huren vriesruimte in een vrieshuis en kunnen niet daar voor de deur een handeltje gaan beginnen....
Angelique schreef: * bestellen en niet op komen halen. (met stip op één)
* pas bestellen als ze helemaal leeg zijn en dan standaard verwachten dat je alles wat ze hebben moeten op voorraad hebt en diezelfde dag natuurlijk nog.
* Pietje is altijd goedkoper, oké, pietje heeft geen voorraad of bij pietje moet je min. 50 kg afnemen, of pietje zit 50km. verderop, maar we moeten even zeuren dat je altijd te duur bent.
* een kwaaie kop trekken als ze niet op zaterdagavond om 22.00 uur even langs mogen komen om voer te halen.
* heb je kilopakken moeten ze pondspakken, maar wel graag voor de kiloprijs natuurlijk zoniet dan ben je weer een afzetter.
* een afzetter vinden ze je zowieso, want veel mensen vinden dat je binnen deze branche maar voor niks moet werken, het is zogezegt "voor het goede doel".
danielle1980 schreef:Ik ook, maar ik ga niet tegen mijn huidige leveranciers zeuren dat een ander (met minder goede condities) een dupje goedkoper is, want dan moet ik niet zeuren, maar het bij die ander gaan halen als dat dupje zo belangrijk voor me is.ok ik geef toe...
ik bestel altijd veeeeeel te laat....
ik ben de meest van de tijd snel leeg dus ongeduldig :-[
ikke ga ook het liefst naar zo goedkoop mogelijk iemand toe...
enne als ze t bezorgen nou nog mooier![]()
Angelique schreef: Ik ook, maar ik ga niet tegen mijn huidige leveranciers zeuren dat een ander (met minder goede condities) een dupje goedkoper is, want dan moet ik niet zeuren, maar het bij die ander gaan halen als dat dupje zo belangrijk voor me is.nee dat doe ik ook niet...
pike schreef:Ben ik OOK blij mee...als mijn honden veelzijdig kunnen eten.
En als de spullen naar mijn idee goedkoop zijn, dan ga ik ook niet moeilijk doen over de verpakking of een sticker die ontbreekt. Ik kan heus wel een kip van een konijn onderscheiden en kopvlees van pens. Zo moeilijk is dat niet lijkt me. Soms heb ik een kilo van iets te weinig en van wat anders een kilo te veel, soms iets wat ik niet besteld heb, nou ja het komt wel op allemaal. Niet zeuren, ik ben veels te blij dat ik het allemaal kan krijgen en de honden lekker veelzijdig kunnen eten.
Rovanna schreef: Nee wij huren vriesruimte in een vrieshuis en kunnen niet daar voor de deur een handeltje gaan beginnen....Nee dat begrijp ik ja...jammer mijn man werkt in Leidschendam...die had best even langs kunnen rijden...![]()