Hier kun je nogmaals mijn reactie lezen, René!!
http://www.barfplaats.nl/cgi-bin/yabb/Y ... tart=45#45
Moderator: eelke
Nou iedereen reageert gelukkig. Ik voer versvlees (omdat ik daar in geloof en niet omdat ik het weet want ik weet geen bal van voeding af alleen maar wat ik hier lees, en dat zijn voor 90% mensen die het ook alleen maar van horen zeggen hebben)Hi Rene ook even 'n kleine reactie van mij...
Astublief, een bakje Carnibest Natuurvoer incl. tevreden gebruikster
Ik weet niet of het mogelijk is maar ik zou dolgraag is foto's willen zien van de verschillende kantenklaarversvleesvoedingen die verkocht worden.
Wie wil er mij 'n close-up foto sturen van
(in alphabetic order)Bibi,Carnibest,Duck,Energique,Prins,Rodi,en weet ik veel wat er nog meer te koop is.
Op die manier kan ik 'n idee krijgen hoe het er uit ziet.
Tx
Astublief, een bakje Carnibest Natuurvoer incl. tevreden gebruiksterThanks Angelique!!![]()
Op die manier kan ik 'n idee krijgen hoe het er uit ziet.Ahhhhh ... had dat dan effe gezegd toen je hier was! Dan had je alle varianten life kunnen zien!
Nou iedereen reageert gelukkig.Hahahaha, ja hoor, even goede vrienden, René!!!!
Ine ik begrijp niet hoe jij uit een zin opmaakt dat ik jou verdenk, want dat is absoluut niet zo, ik verdenk helemaal niemand, er valt mij alleen iets op meer niet. Ik pretendeer helemaal niet dat Bibi het beste is, ik vind het alleen grappig dat mensen die 2 of 3 weken een bepaald produkt voeren al kunnen zeggen dat dat het beste is wat er is. Ik zie honden oud worden op alleen brokken wat niet wil zeggen dat ik dat het beste vind. Ik voer versvlees (omdat ik daar in geloof en niet omdat ik het weet want ik weet geen bal van voeding af alleen maar wat ik hier lees, en dat zijn voor 90% mensen die het ook alleen maar van horen zeggen hebben) en hoop dat het goed is, want ik ken meer oude brokken honden dan versvlees honden. Ine hopelijk even goede vrienden aangezien dit zeker niet persoonlijk was bedoeld.
Nou iedereen reageert gelukkig.hoi rene,
Ine ik begrijp niet hoe jij uit een zin opmaakt dat ik jou verdenk, want dat is absoluut niet zo, ik verdenk helemaal niemand, er valt mij alleen iets op meer niet. Ik pretendeer helemaal niet dat Bibi het beste is, ik vind het alleen grappig dat mensen die 2 of 3 weken een bepaald produkt voeren al kunnen zeggen dat dat het beste is wat er is. Ik zie honden oud worden op alleen brokken wat niet wil zeggen dat ik dat het beste vind. Ik voer versvlees (omdat ik daar in geloof en niet omdat ik het weet want ik weet geen bal van voeding af alleen maar wat ik hier lees, en dat zijn voor 90% mensen die het ook alleen maar van horen zeggen hebben) en hoop dat het goed is, want ik ken meer oude brokken honden dan versvlees honden. Ine hopelijk even goede vrienden aangezien dit zeker niet persoonlijk was bedoeld.
Ik weet niet of het mogelijk is maar ik zou dolgraag is foto's willen zien van de verschillende kantenklaarversvleesvoedingen die verkocht worden.Dory, ik ga wel ff foto's maken van de bibi en zal diegene die ik al heb wel ff mailen naar je.
Wie wil er mij 'n close-up foto sturen van
(in alphabetic order)Bibi,Carnibest,Duck,Energique,Prins,Rodi,en weet ik veel wat er nog meer te koop is.
Op die manier kan ik 'n idee krijgen hoe het er uit ziet.
Tx
Dory, ik ga wel ff foto's maken van de bibi en zal diegene die ik al heb wel ff mailen naar je.Thanks Jolly! heb ze ontvangen!8)