Ik heb Ziggy net even gewassen met hondenshampoo op natuurlijke basis, ze ruikt namelijk een beetje, waarschijnlijk doordat ze ziek is. En ze is nu een beetje aan het dollen met Kai, dus ik ga toch even tot morgen wachten, zodat de medicijnen ook de kans krijgen om aan te slaan. Ik zal een proberen te omschrijven hoe die bult in elkaar zit. Naast haar slokdarm, dat is (de grote bult die je ziet op de foto) zit een hele harde bult waar geen beweging in zit, daaronder lijkt haar huid uitgerekt (een soort zakje) en had ze gister een heel klein zacht bultje, maar dit zijn nu twee grotere geworden (de vorm van een half ei, ook ongeveer die grote), deze zachte bultjes zijn ook beweeglijk. En dan heeft ze ook nog een knobbeltje onder haar kaak en dat is volgens de DA een opgezette klier. Ik ga haar zometeen even haar 2e ab tabletje geven en dan ga ik afwachten tot morgen als ze zo 'opgewekt' blijft (ze is nog niet zichzelf, maar ze is wel actiever op het moment).
@Lizzy: het is idd een reusachtig ding, iedereen schrikt zich rot als ze het zien, zelfs de DA

En ik vind het er op de foto zelfs nog kleiner uit zien dan in het echt