Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
Nou het schijnt ons niet gegund te zijn. :'( :'( :'( :'( In tegenstelling tot berichten van vorige week gaat het nu ronduit kl*te. Het heeft er alle schijn van dat het opnieuw gebroken is wat eigenlijk niet kan omdat er over 15cm titanium ringen zitten. Alle symptomen zijn gelijk aan toen het gebeurde. Gisteravond Maarten al ingelicht en als het vandaag niet beter was moesten we terug, alleen hij was vandaag in Brussel. Gezegd dat ik liever op hem wacht. Er zit dus nul zip zada zero verbetering in. Vanavond moet ik Maarten contacten en dan kijken wanneer we kunnen komen. Ik vrees ondertussen het ergste :'( :'( :'( :'( :'( :'( want waarom gaat het eerst zo goed, ze liep zelfs voor mijn weekje zwitserland, nu alweer 2 weken geleden, alweer 45 minuten in het bos, en dan nu zo enorm slecht zonder aanwijsbare reden. Ze kan er gewoon niet meer op staan :'(
Door Dami
O schrik hier van, het leek zo goed te gaan,  kan me voorstellen dat je het ergste vreest, valt dus allemaal niet mee, heel veel sterkte en ik duim hier dat het goed komt!
Door karin2
wat een k*t bericht  :'(
ik hoop dat de DA haar nog kan helpen .
PFFFFFFFFFF wat een zorgen voor jullie de laatste tijd  :( :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Lizzy
Cindy de Wolf schreef: Nou het schijnt ons niet gegund te zijn. :'( :'( :'( :'( In tegenstelling tot berichten van vorige week gaat het nu ronduit kl*te. Het heeft er alle schijn van dat het opnieuw gebroken is wat eigenlijk niet kan omdat er over 15cm titanium ringen zitten. Alle symptomen zijn gelijk aan toen het gebeurde. Gisteravond Maarten al ingelicht en als het vandaag niet beter was moesten we terug, alleen hij was vandaag in Brussel. Gezegd dat ik liever op hem wacht. Er zit dus nul zip zada zero verbetering in. Vanavond moet ik Maarten contacten en dan kijken wanneer we kunnen komen. Ik vrees ondertussen het ergste :'( :'( :'( :'( :'( :'( want waarom gaat het eerst zo goed, ze liep zelfs voor mijn weekje zwitserland, nu alweer 2 weken geleden, alweer 45 minuten in het bos, en dan nu zo enorm slecht zonder aanwijsbare reden. Ze kan er gewoon niet meer op staan :'(
Oh Cindy, wat een drama :'( :'( :'( :'( :'(. Heb je Maarten inmiddels gesproken? Wat zei hij? Heel veel sterkte meis :-*
Door Cindy de Wolf
Lizzy schreef: Oh Cindy, wat een drama :'( :'( :'( :'( :'(. Heb je Maarten inmiddels gesproken? Wat zei hij? Heel veel sterkte meis :-*
Ik heb inmiddels mail binnen van Maarten en we kunnen morgenochtend om 09.00 terecht. Ik heb hier een ok op gegeven en nou maar hopen dat ze niet al te boos worden op mijn werk want vrij kunnen regelen heb ik dus niet. Nou ja dat is van latere zorg zullen we dan maar zeggen. Het is nog steeds diepe sh*t. En erger ik heb er geen verklaring voor en dat vind ik gelijk het meest beangstigde.

In ieder geval reuze bedankt voor het medeleven, jullie zijn schatten :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door