Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Ik krijg de indruk dat Harco en Esther gewoon samenwerken. En samen dit voer op de markt proberen te zetten. Ik ben absoluut voorstander van meerdere merken versvlees. Maar dan moet het wel fatsoenlijk in elkaar zitten.
Door Lizzy
[quote="esther75"]
het zou overigens wel leuk zijn, als je de rest van het afzeik bericht ook zou willen lezen...en niet alleen de laatste regel ::)
[/quote]

Ik vind dat je een tamelijk grote mond hebt. Je had kunnen lezen dat ik jullie gaarne van goede adviezen wilt voorzien, maar niet op deze manier.

Om te beginnen eis ik openheid van zaken. Wat komen jullie hier doen? Wil je je hond fatsoenlijk gaan voeren? Wil je leren hoe je een beter versvleesvoer kunt produceren of kom je je voer hier aan de man brengen?
Door Angelique
[quote="esther75"]
Nou de discussie is inderdaad een klasse omhoog :-\ geschoten....
De kennel die wederom genoemd wordt, heeft hier niets mee te maken... alleen de honden komen er weg en verder is elk contact verbroken... om redenen die hier niet genoemd dienen te worden... Ik ben in voor veranderingen, maar niet als het op een kinderachtige manier gebracht wordt zoals hier... Jullie zijn kennelijk experts...allesweters zelfs makers van kampioenen...

??? ??? ??? ??? ???
beetje hoog in de bol of niet :P
[/quote]

Ik heb het niet hoog of laag in de bol, maar als het contact verbroken is, waarom dan wel letterlijk teksten gebruiken/overnemen die zeer herkenbaar zijn omdat ze van een veelbezochte website gehaald zijn ??? dan is het toch niet raar dat er een connectie gelegd wordt?

Ik heb eens op een ander forum (weet echt niet meer welke) een artikel van iemand gelezen die ook zo voerde zoals jij/jullie het doen, maar die had er wel een passende filosofie bij, waar ook nog wat inzat. Ik denk als die hier verteld was dat men er beter mee had kunnen leven als wat nu het geval is. Zomaar roepen dat een voermethode goed is omdat jij dat toevallig vind, daar kom je (anderen evenmin) niet mee weg op dit forum want men gaat ervan uit dat als je je op dit forum begeeft je bereid bent kennis te delen en op te nemen.

Wat mij persoonlijk aangaat wat mag je van mij je hond karton voeren als jij denkt dat dat goed is, ik voer namelijk mijn honden ook op een manier waarvan ik denk dat die goed is en die jij wel kan afkeuren.
Wapperen met kampioenstitels om de kwaliteit van een voer te onderstrepen daar kan ik en vele met mij die een beetje in de showwereld bekend zijn niet van wakker liggen, want dan kan Eukanuba en Pedigree op een grote achterban van "kampioenenfabieken" rekenen, maar dat wil niet zeggen dat het dan geweldig voer is.
Dat een hond kampioen wordt zegt iets over de hond, maar veel meer over de persoon die erachter staat. Het zegt maar heel weinig over zijn voer.
Laatst gewijzigd door Angelique op wo 21 apr 2004, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door esther75
Sorry Lizzy,

Net als dat wij samen zouden werken met die boevekennel heb je het weer verkeerd..
Jij zou hier boven moeten staan
of mag ik dat ook al niet zeggen :-X
Door Lizzy
[quote="esther75"]
Sorry Lizzy,

Net als dat wij samen zouden werken met die boevekennel heb je het weer verkeerd..
[/quote]

Laatste keer. Wat kom je hier doen?
Door esther75
Grote mond ???Ik ben gewoon iemand met eigen ideeen en opvattingen als dat niet in het barf-straatje past is dat jammer, maar dat zegt meer over dit forum dan over mij. Nee ik breng geen voer aan de man en nee ik heb geen contact meer met de kennel. Die tekst heb ik ook niet gepubliceerd.
Ik wil goed voer voeren aan mijn honden en volgens mij doe ik dat, ik heb alleen nog maar gehoord dat het niet in het barf-straatje past, nou zeg mij dan maar hoe het wel moet...
Door Nitus
[quote="esther75"]
Sorry Lizzy,

[/quote]

Nou volgens mij kun je maar beter niks meer zeggen >:(. Ik zeg in ieder geval niks meer tegen jou, want vragen beantwoorden is dus duidelijk niet je sterkste kant (net als hondenvoeding trouwens). Je wilt duidelijk niks bij leren, enkel katten. Ik verspil geen energie meer aan jou.
Door esther75
[quote="esther75"]
als hier alleen maar plek is voor nalopers en jaknikkers Lizzy zit ik hier helemaal verkeerd..... :o

[/quote] :-X
Door Lupa
waarom moet het zo gaan?! :-\
jullie komen hier binnen met aan te kondigen dat jullie de perfecte voer hebben en dulden geen opbouwend kritiek.
aan jullie voer is weinig afwisseling(er zijn zelfs te korten) het heeft niks met een tuffje peterselie te makn.
Als je een hond zijn gaang laat gaan zou hij eten:
konijnenen, eenden, kip, karkassen van dit alles, pens, met inhoud ervan, jongegras,bessjes,worstels van sommige planten,hartjes nieren, longen, darmen.

dus nog een keer(heb nog geen aantwordt op gehad)
Wat is jullie (of jou) onderbouwing bij het voeren van:
Kip, pens en brood?
en kom niet met een 1/3 want dat is te vaag.
waarom alleen kip? wat is de rede daarvan?
waarom iedere dag pens?
en waarom iedere dag brood?
kom met echte verhoudingen.
heb je id de bib al gelezen?
wat is er niet goed volgens jou aan onse methode van voeren?
behalf de peterselie?
Door Lizzy
[quote="esther75"]
Grote mond ???Ik ben gewoon iemand met eigen ideeen en opvattingen als dat niet in het barf-straatje past is dat jammer, maar dat zegt meer over dit forum dan over mij. Nee ik breng geen voer aan de man en nee ik heb geen contact meer met de kennel. Die tekst heb ik ook niet gepubliceerd.
Ik wil goed voer voeren aan mijn honden en volgens mij doe ik dat, ik heb alleen nog maar gehoord dat het niet in het barf-straatje past, nou zeg mij dan maar hoe het wel moet...

[/quote]

Wat kom je dan op een forum doen dat Barfplaats heet?

Goed, om te beginnen voer je veel te eenzijdig. Alleen pens en kippenkarkassen levert je niet genoeg (in de juiste hoeveelheden) eiwitten, vitamines, mineralen en vetzuren. Kippenkarkassen zijn onlangs genanalyseerd en bevatten niet voldoende voedingsstoffen om daar 1/3 van de maaltijd uit te laten bestaan. Tenminste, niet voor dag in dag uit, 365 dagen per jaar. Hetzelfde geldt voor pens. Het is gezond, maar nou ook niet ZO gezond dat dit het enige is dat je je hond kunt voeren. Brood.... Tja, brood. In mijn ogen bevat brood niets waar de hond wat aan heeft. En al zeker niet in deze hoeveelheden. Brood = graan en ik voer mijn honden geen graan. Als mensen al graan willen voeren aan hun honden, raad ik aan dit nog minder van 5% van het totaal uit te laten maken. En, ik zou dan ook niet kiezen voor brood. Brood bevat veel teveel hulpstoffen en broodverbeteraars enzo. En teveel gist.

Goed, om maar eens een vraag te stellen: met deze voeding: waar halen de honden de vitamine A en D uit?
Door esther75
[quote="Nitus"]
[quote="esther75"]
Sorry Lizzy,

[/quote]

Nou volgens mij kun je maar beter niks meer zeggen >:(. Ik zeg in ieder geval niks meer tegen jou, want vragen beantwoorden is dus duidelijk niet je sterkste kant (net als hondenvoeding trouwens). Je wilt duidelijk niks bij leren, enkel katten. Ik verspil geen energie meer aan jou.
[/quote]
Heb even terug gelzen, maar kan op deze en vorige pagina geen vraag van je vinden?
Door Angelique
[quote="esther75"]

[/quote]

Ik heb ook niet gezegt dat jij die teksten geplaatst hebt. Iedereen kan zien dat Harco alias Joke, of Leo die geplaatst heeft en ook iedereen kan zien van welke website ze afkomen. Ongeacht hoe de (totaal onrelevante) onderlinge verhoudingen zijn, heeft men zelf de link gelegd naar de betreffende kennel.
Door esther75
[quote="Lizzy"]
[quote="esther75"]

[/quote]

Wat kom je dan op een forum doen dat Barfplaats heet?

Goed, om te beginnen voer je veel te eenzijdig. Alleen pens en kippenkarkassen levert je niet genoeg (in de juiste hoeveelheden) eiwitten, vitamines, mineralen en vetzuren. Kippenkarkassen zijn onlangs genanalyseerd en bevatten niet voldoende voedingsstoffen om daar 1/3 van de maaltijd uit te laten bestaan. Tenminste, niet voor dag in dag uit, 365 dagen per jaar. Hetzelfde geldt voor pens. Het is gezond, maar nou ook niet ZO gezond dat dit het enige is dat je je hond kunt voeren. Brood.... Tja, brood. In mijn ogen bevat brood niets waar de hond wat aan heeft. En al zeker niet in deze hoeveelheden. Brood = graan en ik voer mijn honden geen graan. Als mensen al graan willen voeren aan hun honden, raad ik aan dit nog minder van 5% van het totaal uit te laten maken. En, ik zou dan ook niet kiezen voor brood. Brood bevat veel teveel hulpstoffen en broodverbeteraars enzo. En teveel gist.

Goed, om maar eens een vraag te stellen: met deze voeding: waar halen de honden de vitamine A en D uit?

[/quote]

Hier kan ik wat mee, als dit soort antwoorden direct zouden zijn gekomen, zaten we nu niet op pagina 10

Vitamine A en D, geen idee...uit de vuile pens misschien...
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door