Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Nitus
[quote="Harco"]
als jullie het allemaal zo goed willen weten en een ander op een niet misteverstane manier de les proberen te lezen prima. Ik stop nl ook met deze onzin. Ik vind het niet vreemd dat er zo ontzettend veel soorten hondenvoer bestaan omdat we nu eenmaal niet allemaal dezelfde ideeën er op na houden. Helaas kan de hond hier zelf niets over zeggen, maar ik ben van mening dat mijn honden er het formidabel op doen.
[/quote]

Tja als je geen antwoord kunt geven op een paar doodnormale vragen dan ga je gewoon weg, lekker makkelijk. Je bent zelf deze 'onzin' begonnen hoor. En als jij jouw honden dat voer wilt geven, prima, maar probeer het niet via een forum aan anderen te verkopen.
Door ~anna~
Dit lees ik nu pas in het begin dacht ik dit is een grap ;D Gewoon een paar mensen die voor de grap kijken hoe ver ze kunnen gaan ;D
Een lange grap voor een armoedige portie hondenvoer ;D ze hadden zeker niks anders te doen Harco en Esther dan hier effe komen stangen :P ;D
Door tieneke
[quote="Harco"]
Botten ben ik op tegen splinteren nl. heel erg
[/quote]

Hahahaaaaaa!!
Ik ben nog niet eens op de helft en lig nu al naast mijn stoel...snik,hahaaaaaaaaa!!!
Door Paul_Barte
Godsklere...in wat voor soap ben ik nu terecht gekomen ??? ??? ???

Heb heel wat gemist....(een beetje met mijn nieuwe miscroscoop zitten spelen)....maar dit is zeldzaam hoor!!!

Werkelijk niet te filmen zoiets........

Moderator, we gaan richting 1000 leden en met 2 minder gaat het iets langzamer...echter IK heb er geen probleem mee hoor als ze gewoon verwijderd worden.
Door Lizzy
[quote="Harco"]
als jullie het allemaal zo goed willen weten en een ander op een niet misteverstane manier de les proberen te lezen prima. Ik stop nl ook met deze onzin. Ik vind het niet vreemd dat er zo ontzettend veel soorten hondenvoer bestaan omdat we nu eenmaal niet allemaal dezelfde ideeën er op na houden. Helaas kan de hond hier zelf niets over zeggen, maar ik ben van mening dat mijn honden er het formidabel op doen.
[/quote]

Wacht even hoor..... U vraagt aan ons wat er mis is met deze samenstellen (pagina 1). Wij proberen u duidelijk te maken dat er van alles mis is met deze samenstelling (ja, niet voor 1 of 2 dagen per week) en u geeft dan te kennen dat wij kunnen praten als brugman, maar WIJ zien het verkeerd! Dit is toch een beetje de omgekeerde wereld zeg!

Wat komt u eigenlijk doen? Waarom vermeld u uw menu aan ons? Blijkbaar wenst u geen enkele vorm van kritiek te ontvangen? Wat is dan de zin geweest van uw actie? Wij zijn er om van elkaar te leren, maar u laat vanaf de eerste bladzijde van deze discussie weten dat u niets van ons wenst te leren. En wij moeten dan klakkeloos van u aannemen dat u goede voeding produceert?

Ik vrees dat u duidelijkheid dient te verschaffen over uw aanwezigheid op dit forum.
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 21 apr 2004, 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Snik,hahaha,snik :'(Ik lees nu het laatste berichtje van Paul en inderdaad :wat een nachtmerrie zeg die lui!
Het zou verbooooden moeten worden!!!!!
Whahaaaaaaahahahaha,snik,haha ;D ;D ;D ;D
Door geer
Misschien kunnen ze een apart hoekje krijgen op de Barfclub??? Bij Femkes Funnypics in de buurt?? ;D ;D ;D Dit gaat echt werkelijk nergens over...
Door Angelique
[quote="Nitus"]
[quote="Harco"]
Gemalen vuile Pens, gemalen kip en brood. Dit alles wordt aangelengd met water.Als de juiste verhoudingen worden gehanteerd hoeft u geen vitamine of andere preparaten toe te voegen.
[/quote]

Wat zijn de juiste verhoudingen? Moet je dat zelf nog doen of zit het allemaal al door elkaar heen?
[/quote]

Van alles 1/3 deel.
Door tieneke
[quote="Paul_Barte"]
Godsklere...in wat voor soap ben ik nu terecht gekomen ??? ??? ???

maar dit is zeldzaam hoor!!!

Werkelijk niet te filmen zoiets........

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D[/quote]
Door tieneke
[quote="Angelique"]
[quote="Nitus"]
[quote="Harco"]
Gemalen vuile Pens, gemalen kip en brood. Dit alles wordt aangelengd met water.Als de juiste verhoudingen worden gehanteerd hoeft u geen vitamine of andere preparaten toe te voegen.
[/quote]

Wat zijn de juiste verhoudingen? Moet je dat zelf nog doen of zit het allemaal al door elkaar heen?
[/quote]

Van alles 1/3 deel.
[/quote]
Ongeveer ::) ::) ::)
Door Angelique
[quote="tieneke"]
[quote="Angelique"]
[quote="Nitus"]
[quote="Harco"]
[/quote]

[/quote]

Van alles 1/3 deel.
[/quote]
Ongeveer ::) ::) ::)
[/quote]

Nope, geen geintje van Liekie :D
Dit is een deel van de originele tekst waaruit ge-edit wordt.

>>Wat verstaan wij onder vleesvoeding.

Gemalen vuile Pens - Gemalen Kip ( waarvan de billen en file's afzijn , dus ook het karkas) en Brood. Dit in de verhouding 1/3 deel gemalen vuile Pens - 1/3 deel gemalen Kip en 1/3 deel brood Bij deze samenstelling wordt geen vitamine preparaten bij gevoegd. Hart - Lever - Kopvlees - Roodvlees en degelijke. Wanneer u Hart - Lever - Kopvlees - Roodvlees en degelijke voert moet u ook andere bestanddelen toevoegen om een complete voeding voor uw hond te verkrijgen , anders voert u te eenzijdig en krijg uw hond niet de juiste voeding.
<<<
Door Helen
Iedereen mag zijn of haar honden voeren zoals hij of zij wilt. Maar als je jouw zienswijze op een openbaar forum zet en mensen vragen om toelichting vind ik dat je die behoort te geven. Dus welke redenatie schuilt er achter 1/3 pens 1/3 kipkarkassen en 1/3 brood?
Verder is dit een forum waar iedereen iets van elkaar probeert te leren. Als je daar niet open voor staat en denkt dat je het perfecte hondenvoer ontworpen hebt. Nou eureka!!!! Dan ben je de eerste, want perfect hondenvoer bestaat niet. Perfect voer is wat een hond in het wild zelf bij elkaar zou scharrelen en wat wij kunnen doen is dat zo goed mogelijk benaderen en 1/3 pens 1/3 kipkarkassen en 1/3 brood doet dat niet. Als jullie nu niet zouden blijven drammen en mokken dat jullie commentaar krijgen en gewoon eens aan jullie honden denken en proberen zo veel mogelijk informatie over hondenvoeding te verzamelen en daar jullie inzichten aan aan zouden passen, dan zou dat blijk geven van interesse en een open mind. Jullie houding straalt het tegendeel uit. Ik hoop dat deze bijdraait.

groetjes Helen
Door tieneke
[quote="Lizzy"]
Wacht ff hoor.... zit er nou wel of geen kopvlees en orgaanvlees in dit spulletje?
[/quote]
Je vergeet het BROOD Lizzy! ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door