Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
Ik hoop ook dat er toch iets word gevonden, dan weet je waar je mee bezig bent,en kan je het op de juiste manier aanpakken.
We wachten met je mee....
Door Moos
Met al die duimen zou het toch goed moeten komen. :-* ;)

Het was vannacht helemaal mis. Om 3 uur riep ik hem bij me vanaf het voeteneinde van het bed, hij kruipt mijn kant op en de krampen schieten er vol in. Met name in de poten waar de biopten afgenomen waren.
Ik heb het nog nooit zo erg gezien bij hem; Moos zelf was maar aan het smakken en aan het hijgen van ellende, en het duurde en duurde maar.
Uiteindelijk heb ik eerst jankend mijn moeder uit bed gebeld, en zij zei dat ik gewoon de da moest bellen.
Dus daarna de da gebeld, maar midden in de nacht wordt je nummer doorgegeven en bellen ze je een minuut of 10-20 later terug. Aangezien ik al heel lang had gewacht met bellen was het al bijna over toen ik de da aan de lijn kreeg.
De da was wel heel erg lief, en helemaal geen probleem dat ik gebeld had, en we hebben het nog even er over gehad wat er allemaal gedaan was die dag, en ze was blij dat het ondertussen weer gestopt was.

Het enige wat zij kon bedenken, maar of dat wat uit zou halen wist ze ook niet was ze heel eerlijk in, is Moos even een paar dagen op pijnstilling zetten omdat hij vannacht dus echt half verging van de pijn.
Alleen hij heeft nu echt geen pijn verder, dus in hoeverre dat nuttig zal zijn weet ik eigenlijk niet?
Ondertussen hoeft er maar 'dit' te gebeuren en ik zit weer te huilen.Wat was dat naar vannacht zeg... :'(

Ik heb vanochtend de kliniek waar de neuroloog zit ook gebeld, en die zou me vanmiddag terugbellen.
Door danielle1980
ik heb er totaal geen verstand van hoor en misschien zeg ik iets raars.
maar tijdens mijn aanvallen waarbij mijn lichaam dus mijn spieren totaal verkrampt als ik niet oplet.
het enige wat dan helpt is valium, spierontspanners.
zou dit tijdens een aanval niets zijn voor moos, ik weet niet of je dat bij honden hebt?

preventief pijnstillers en zo helpt bij mij niet :-\
Door Moos
danielle1980 schreef: ik heb er totaal geen verstand van hoor en misschien zeg ik iets raars.
maar tijdens mijn aanvallen waarbij mijn lichaam dus mijn spieren totaal verkrampt als ik niet oplet.
het enige wat dan helpt is valium, spierontspanners.
zou dit tijdens een aanval niets zijn voor moos, ik weet niet of je dat bij honden hebt?

preventief pijnstillers en zo helpt bij mij niet :-\
Ga ik inderdaad vragen aan de neuroloog ;)
Door Mevroi Kruim
Ach neeeee  :'( jeetje meid, wat akelig voor Moos en voor jou  :-* :-*

Ik moest ook gelijk aan valium denken tegen de krampen maar ik weet dat dit soort middelen bij dieren vaak anders werken dan bij mensen. Iets om ff na te vragen. Maar zoiets iig, een spierontspanner, dat zou toch kunnen helpen.

Sterkte!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door