Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
He getverjekkes Marloes. Ik hoop dat het allemaal toch heel erg meevalt met arme Moosie !:(  Bah, dit zullen wel hele lange weken worden... heeft hij iets gezegd over de prognose hiervan?
Door Moos
geer schreef: He getverjekkes Marloes. Ik hoop dat het allemaal toch heel erg meevalt met arme Moosie !:(  Bah, dit zullen wel hele lange weken worden... heeft hij iets gezegd over de prognose hiervan?
Nee. Ik denk ook dat hij dat niet kan zonder echte diagnose zonder giga slagen om de arm te houden ;)
Door Moos
geer schreef: Nee, dat snap ik. Geef je hem eigenlijk spierondersteunende/opbouwende middelen?
Nee, want het was tot vandaag niet zeker dat er iets echt direct met zijn spieren mis was.
Als het aan mijn da had gelezen stond hij nu op anti-epileptica om maar wat te noemen ;)
Door geer
Dan is het toch goed dat je verder bent gaan zoeken M'loes! ;) En ik hoop heel hard dat het heel erg meevalt en dat er gewoon iets aan te doen is. Wel zou ik hem, nu je weet waar het probleem waarschijnlijk zit, iets spieropbouwends of -ondersteunends geven. Je weet nooit...

Kus voor Moosie!  :-*
Door Moos
geer schreef: Dan is het toch goed dat je verder bent gaan zoeken M'loes! ;) En ik hoop heel hard dat het heel erg meevalt en dat er gewoon iets aan te doen is. Wel zou ik hem, nu je weet waar het probleem waarschijnlijk zit, iets spieropbouwends of -ondersteunends geven. Je weet nooit...

Kus voor Moosie!  :-*
Ik wacht dan toch eerst even het biopt af. Maar dank je wel!
Door Lizzy
Sh*t Marloes! Oh bah zeg, dit is inderdaad heel erg schrikken. Jeetje joh, ik ga voor je duimen dat er iets uit komt dat behandelbaar is. Sterkte meis :-*!
Door Jolly
ik was deze topic ff vergeten :-[, maar schrik nu toch wederom weer om de toestand van Moos.

heel veel knuffels voor hem en ook voor jou, want dit gaat je niet in je koude kleren zitten.
Door henneke
jeetje dat is niet mis wat je op je bordje krijgt  :o oef wat zal het lang wachten zijn voor je meis , ik ga me gek duimen voor je dat er in ieder geval iets aan te doen is  :-*
Door Sanyo
Getsie, zeg!
Aan de ene kant wil je natuurlijk graag weten wat er mis is, maar op deze berichten zit je natuurlijk echt niet te wachten :'(
Hopelijk is het iets, waar wat aan te doen is.
Sterkte met wachten! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door