Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door sylvia
[quote="esther75"]
eigen ontlasting wordt vaak gegeten als er een tekort is aan bepaalde voedingsstoffen in de voeding. Als je hond hier last van heeft moet je misschien toch maar eens gemalen pens/kip en brood proberen

[/quote]
volgens mij vertel je hier dat we onze honden minder moeten geven want wat je hier opnoemt is een vermindering van nutrienten van wat de honden hier gewend zijn te eten
Laatst gewijzigd door sylvia op di 20 apr 2004, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
[quote="esther75"]
O dus als een hond zijn pan lekker leeg eet en elke keer verzot is op dat heerlijke maal is het ook weer niet goed ???
[/quote]
Wanneer die heerlijke maaltijd een 'n TE eenzijdige maaltijd is ....dan is dat op lang termijn inderdaad NIET goed.
Door Lupa
wat hier mee bedoelt wordt is dat voer hoeft niet goed te zijn om op gegeten te worden.
Door Ollie
[quote="Jolly"]
[quote="esther75"]
[quote="sylvia"]
[quote="esther75"]
O dus als een hond zijn pan lekker leeg eet en elke keer verzot is op dat heerlijke maal is het ook weer niet goed ???

[/quote]

Je honden zullen het best lekker vinden,maar als ik hier een bak gebakken speklappen neerzet is het ook binnen een minuut weg
[/quote]

Zou ik niet doen als er iets slecht is voor je hond is het wel varkensvlees
[/quote]

goh eindelijk iets waar wij het met zo'n allen wel eens over zijn
[/quote]

Nou dat is toch iets! ;D ;D
Door esther75
[quote="Ollie"]
[quote="Jolly"]
[quote="esther75"]
[quote="sylvia"]
[quote="esther75"]

[/quote]

Je honden zullen het best lekker vinden,maar als ik hier een bak gebakken speklappen neerzet is het ook binnen een minuut weg
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

YES!!!!!!!!!
Door Lizzy
Ik vind het prima dat jullie je eigen honden willen voeren met een totaal verkeerde voeding, maar zouden jullie dit menu tenminste niet op mijn site willen promoten?

Ik zou daarbij willen vermelden dat je het eigenlijk niet kunt maken op dit op de markt te zetten.... Want, er klopt van A tot Z geen ene moer van dit menu.

En als jullie het tegendeel willen beweren, dan zie ik graag een analyse door een onafhankelijk laboratorium tegemoet.

Dus, als jullie gedacht hadden dit voer als kant-en-klaar-versvlees (voor de verkoop) weg te zetten en te beginnen met het aan te prijzen op Barfplaats: dan moet ik jullie helaas teleurstellen. Dat gaat dus niet door.

Dus beste Esther en Harco, ik denk dat jullie er ontzettend goed aan doen (voor je eigen honden en niet in de laatste plaats voor de mensen en dus honden aan wie je deze voeding wilt gaan verkopen) om jezelf eerst in hondenvoeding te verdiepen en eens flink door te lezen op Barfplaats! Daar kunnen jullie beide nog ontzettend veel van leren. In het belang van jullie zelf, in het belang van jullie honden en jullie eventuele klanten.

Met vriendelijke groet, Lizzy
Door Jolly
[quote="esther75"]
[quote="Ollie"]
[quote="Jolly"]
[quote="esther75"]
[quote="sylvia"]
[quote="esther75"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

YES!!!!!!!!!
[/quote]

Gut zeg, als dat het enigste is van alles wat er tot nu toe is nergezet, is dat wel erg jammer. :-\
Laatst gewijzigd door Jolly op di 20 apr 2004, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door esther75
[quote="Jolly"]
[quote="esther75"]
[quote="Ollie"]
[quote="Jolly"]
[quote="esther75"]
[quote="sylvia"]
[quote="esther75"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

YES!!!!!!!!!
[/quote]

Gut zeg, als dat het enigste is van alles wat er tot nu toe is nergezet, is dat wel erg jammer. :-\
[/quote]

ja is niet veel, maar we zijn er nog niet
Door Ollie
[quote="esther75"]
[quote="Jolly"]
[quote="esther75"]
[quote="Ollie"]
[quote="Jolly"]
[quote="esther75"]
[quote="sylvia"]
[quote="esther75"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

YES!!!!!!!!!
[/quote]

[/quote]

ja is niet veel, maar we zijn er nog niet
[/quote]

:o Oooooh nee? Nou ik ben er wel klaar mee hoor! ::)Als jullie voer zo goed is, dan zou ik zeggen succes ermee! Want er is niemand op dit forum die dat eenzijdige voer van jullie wil kopen! Als je wat wilt leren zullen jullie wat aan moeten nemen, en gaan lezen op het forum. Als jullie komen onrust stoken, kunnen jullie beter een ander plek uitzoeken. Het is hier erg leerzaam en gezellig en dat willen we graag zo houden!
Door SHIVA
Waar ik eigenlijk bang voor ben is,
als er eventuele pup kopers dit voer aanbevolen krijgt
en dit hondje mocht gezondsheidsproblemen krijgen
dat er dan weer geroepen wordt
zie je wel komt door het versvlees
en dat zou toch zonde zijn als die mensen door verkeerde voorlichting en voeding
over gaan naar de brokken
wat jullie je honden voeren is jullie keus en goed recht
maar ga dit niet verkopen en zeggen dat het een goed versvlees voer is
gr shiva
Door esther75
Nou moe :(

volgens mij loop je achter de feiten aan...

we hadden net enkele punten die overeenkwamen....
en dan doe je dit....

waarom?
Door Harco
Filosofische uitleg over het voer ben ik niet van plan te geven. Ik heb mijn link naar ons forum weggehaald omdat dat dus niet helemaal slim was, maar zeker niet bedoeld om klanten te werven. Maar mijn filosofische gedachten over voer beperken zich door te weten wat een hond voor voeding nodig heeft en daar kan best eens wat van groenten of wat dan ook bijzitten. Maar voornamelijk blijft een hond een vleeseter. verder wil ik iedereen er op wijzen dat ik dacht dat dit een leuk forum zou zijn waar je wat van elkar kan leren, maar het enige wat hier gebeurt is de vloer aanvegen met mensen. Ik ben er van overtuigd dat ik goed voer geef aan mijn honden en daarin sta ik niet alleen.
Dat anderen een andere mening zijn toegedaan prima, maar laat iedereen in de waarde. en probeer niet voor te doen komen of er iets raars gezegd wordt. Als er geen verschil van mening mag zijn, dan acht ik dit geen leuk forum. Maar een schooltje waar je de les moet volgen en doen wat de juffrouw zegt.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door