Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Lupa
en wat voor brood?
hoe is dat brood gemaakt/
in hoe verre is de samenstelling van dat brood echt puur/ en niet chemisch?
er is een groot verschil tussen brood en brood.
Door Angelique
[quote="Harco"]
Geen bot , karkas van een kip bestaat namelijk uit kraakbeen. Wat heeft het Fryske lan hier mee te maken?
En vijandg ben ik niet. Ik vraag me alleen af waarom er zoveel kritiek op is. Omdat mijn honden bij het Fryske Lan geboren zijn ? Ik mag dacht ik op deze site zeggen wat ik een geweldig voer vind, maar klaarblijkelijk is het beter om de hond allerlei liflafjes te geven. Mij ook best. Nou ben blij dat mijn honden zo groeien van het brood.
Maar ik denk zomaar, dat het met de rest van de voedingsstoffen ook wel goed zit.
[/quote]

Dat pakketje wat je aanbied voor 1 euro per kilo, is dat compleet? dus met brood?

Overigens, als je niet met een kennel geassocieerd wilt worden of enige linken wil leggen naar een bepaalde kennel, dan moet je ook maar geen teksten van hun site hier plaatsen. Gezien de vele ® op hun site denk ik zelf dat dat ook niet hun bedoeling is. :-X
Door esther75
eigen ontlasting wordt vaak gegeten als er een tekort is aan bepaalde voedingsstoffen in de voeding. Als je hond hier last van heeft moet je misschien toch maar eens gemalen pens/kip en brood proberen
Door Jolly
het enige wat ik in het begin wilde weten is of dit dagelijkse kost was, antwoord daarop was dus Ja.

Dat vind ik jammer, vind het er voor bijv 1 of 2 keer in de week leuk uitzien, al zou ikzelf het brood weg laten.

Tis jammer dat er meteen op ons in wordt gehakt omdat wij (een flink aantal leden) het niet helemaal eens zijn met de stellingen en de ingredienten.
Door sylvia
[quote="esther75"]
O dus als een hond zijn pan lekker leeg eet en elke keer verzot is op dat heerlijke maal is het ook weer niet goed ???

[/quote]

Je honden zullen het best lekker vinden,maar als ik hier een bak gebakken speklappen neerzet is het ook binnen een minuut weg
Door meesmerel1
[quote="esther75"]
eigen ontlasting wordt vaak gegeten als er een tekort is aan bepaalde voedingsstoffen in de voeding. Als je hond hier last van heeft moet je misschien toch maar eens gemalen pens/kip en brood proberen

[/quote]

eigen ontlasting wordt gegeten omdat er nog veel voedingsstoffen inzitten of smaakstoffen. Mijn hond doet dit niet...
Door esther75
[quote="sylvia"]
[quote="esther75"]
O dus als een hond zijn pan lekker leeg eet en elke keer verzot is op dat heerlijke maal is het ook weer niet goed ???

[/quote]

Je honden zullen het best lekker vinden,maar als ik hier een bak gebakken speklappen neerzet is het ook binnen een minuut weg
[/quote]

Zou ik niet doen als er iets slecht is voor je hond is het wel varkensvlees
Door Jolly
[quote="esther75"]
[quote="sylvia"]
[quote="esther75"]

[/quote]

[/quote]

Zou ik niet doen als er iets slecht is voor je hond is het wel varkensvlees
[/quote]

goh eindelijk iets waar wij het met zo'n allen wel eens over zijn
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door