Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Harco
Geen bot , karkas van een kip bestaat namelijk uit kraakbeen. Wat heeft het Fryske lan hier mee te maken?
En vijandg ben ik niet. Ik vraag me alleen af waarom er zoveel kritiek op is. Omdat mijn honden bij het Fryske Lan geboren zijn ? Ik mag dacht ik op deze site zeggen wat ik een geweldig voer vind, maar klaarblijkelijk is het beter om de hond allerlei liflafjes te geven. Mij ook best. Nou ben blij dat mijn honden zo groeien van het brood.
Maar ik denk zomaar, dat het met de rest van de voedingsstoffen ook wel goed zit.
Door sylvia
[quote="esther75"]
Sorry hoor, maar hier wordt door Sylvia een naam genoemd van een kennel die hier niets mee te maken heeft. IK denk niet dat het de bedoeling is met vingertjes te wijzen.

En als er mensen zijn die niets aan willen nemen van anderen, denk ik niet dat ik het ben. Ik wil gerust van alles aannemen, maar het moet wel verantwoord kunnen worden...en ik zie een dingo nog geen aardbei of banaan verschalken...wel heb ik de resultaten gezien van 35 jaar die product voeren....
[/quote]
oooo wat vreemd dan dat op die site dezelfde advertentie staat,maar is het met vingers wijzen dan jullie zijn overtuigd dat het goed is,een heel forum hier is het daar niet mee eens...........
Door esther75
Nou reageer je weer voor de rest Sylvia, ik denk niet dat dat verstandig is.
Een ieder kan best voor zich zelf uitmaken wat goed is en wat minder goed is. Eerst eens kijken hoe de honden het over 10 jaar doen op een beproefd recept en op nieuwigheden. Dan kunnen we beter weer eens praten.
Door ikke
Dit heeft beslist niets met het Fryskelan te maken.
Die kennel staat hier helemaal buiten en de eigenaar weet hier absoluut niets van af.

Dit zijn mensen die op een geweldige manier aan het onrust stoken zijn.

Ik ken de situatie en raad jullie aan hier niet verder op in te gaan.
Deze mensen horen niet op Barfplaats thuis.

groetjes Anna2
Door margreet
[quote="esther75"]
Nou reageer je weer voor de rest Sylvia, ik denk niet dat dat verstandig is.
Een ieder kan best voor zich zelf uitmaken wat goed is en wat minder goed is. Eerst eens kijken hoe de honden het over 10 jaar doen op een beproefd recept en op nieuwigheden. Dan kunnen we beter weer eens praten.

[/quote]

Oke dan praten we tegen die tijd nog eens
Door Lupa
kun je voor me onderbouwen waarom je alleen kip brood en pens geeft/
hoe zit met calcium? olies? enz enz omegas?
Door Ollie
Nou Sylvia reageert helemaal niet voor de rest! ::) Zoals je hebt kunnen lezen is er nog steeds niemand het met jullie voer methode eens ;D
Door meesmerel1
OK, dan reageer ik maar 's...

Ik vraag me ook af waarom jullie hier jullie voermethode komen aanprijzen...Hoe zit dat met de wettelijke waarden waar een voer aan moet voldoen (AAFCO-normen)? Is het geanalyseerd in laboratorium?
De boeken en websites die ik tot nu toe gelezen heb over BARF en compleet versvoer zeggen andere dingen dan jullie...dus waarom zou ik jullie waarheid aannemen? Dat jullie honden het er goed op doen is prima, maar dat doen ze op bonzo-brokken ook best wel in de meeste gevallen...

groetjes,

Marije
Door sylvia
[quote="Harco"]
Geen bot , karkas van een kip bestaat namelijk uit kraakbeen. Wat heeft het Fryske lan hier mee te maken?
En vijandg ben ik niet. Ik vraag me alleen af waarom er zoveel kritiek op is. Omdat mijn honden bij het Fryske Lan geboren zijn ? Ik mag dacht ik op deze site zeggen wat ik een geweldig voer vind, maar klaarblijkelijk is het beter om de hond allerlei liflafjes te geven. Mij ook best. Nou ben blij dat mijn honden zo groeien van het brood.
Maar ik denk zomaar, dat het met de rest van de voedingsstoffen ook wel goed zit.
[/quote]
precies daar zeg ik het toch mee voor honden fan t fryske lan zal het goed zijn,maar je bent hier toch ook niet om te vragen wat wij ervan vinden je bent hier om voer aan de man te brengen.
Voor mijn honden is het niks die zijn gevarieerder voer gewend en voer wat iets uitgebreider is dan kippenbot en pens met een boterham.Ik weet ook niet wat jij onder liflafjes verstaat.Ik geef mijn honden gewoon een stevige bak gemengd vlees een kvv maar dan 1 van een fabrikant die iets verder denkt dan pens en bot.
Ik weet niet waar je het vandaan haalt dat karkassen alleen kraakbeen is want dan zou een kip uit alleen kraakbeen bestaan.
Door Harco
welke situatie??? waar weet je wat vanaf??? Gaan we nu raadseltjes spelen?
Waar ik voor sta, mag best bekritiseert worden en over onrust stoken wil ik niets horen. Ik ben geen onrust stoker, ik sta achter dit voer en zal het mijn honden hun leven lang blijven voeren. Uiteindelijk zie ik zelf en de dierenarts(1 x per jaar) de resultaten.
Door Ollie
::)Ik denk dat jullie op het verkeerde forum terecht gekomen zijn, want hier zul je geen droogbrood verdienen! ;D ;D ;D Ze weten hier te veel van voeding af! ;D ;D
Door Harco
Kijk wie doet nou wat?
Ik heb niet gezegd dat een hele kip uit kraakbeen bestaat, ik heb vermeld dat ik alleen de karkassen gebruik. Zo duidelijk genoeg. Dus alleen het kraakbeen. Botten ben ik op tegen splinteren nl. heel erg
Door Ollie
[quote="Jolly"]
een kip die alleen uit kraakbeen bestaat, hiaaaahahahah laat mij maar ff van me stoel vallen ??? :o
[/quote]

Hhahahahahahaha ;D Ik lig ook al naast m'n stoel! ;D
Door sylvia
[quote="Harco"]
Kijk wie doet nou wat?
Ik heb niet gezegd dat een hele kip uit kraakbeen bestaat, ik heb vermeld dat ik alleen de karkassen gebruik. Zo duidelijk genoeg. Dus alleen het kraakbeen. Botten ben ik op tegen splinteren nl. heel erg
[/quote]
en wat is een karkas dan volgens jou ???
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door