heeft ie nog gezegd of er iets aan te doen is als het een post-synaptisch probleem is?
sterkte met het wachten op de uitslag

en een knuffel voor Moos.
Moderator: Lizzy
Helen schreef: Sterkte Marloes! Ik duim voor Moos.Bij Dr. Mandigers
Naar welke neuroloog ben je eigenlijk geweest?
Moos schreef: Bij Dr. MandigersO ok. Ben ik ook een keer geweest met Kuma. Leuke vent he!![]()
Helen schreef: O ok. Ben ik ook een keer geweest met Kuma. Leuke vent he!Ja, aardige man. Leek me ook echt wel heel kundig. Hij was ook heel stellig in wat hij dacht.
202spots schreef: Ik had beetje opgezocht over "myasthenia gravis",en als dit de uitslag zal zijn, dan zijn er in iedere geval medicijnen/behandelingen die goed resultaat hebben!!Dat had ik ook gevonden inderdaad. Ook wel afhankelijk van de hond en hoe de ziekte zich ontwikkeld heeft, maar het is zeker geen diagnose zonder oplossingen gelukkig!
We wachten mee...
Hitam schreef: Lastig is dat latijd. Dat afwegen wat je wel en niet moet doen. Als je het aan de dierenartsen overlaat blijven ze doorgaan met onderzoeken.Wat het erg moeilijk maakt, voor mij tenminste, is dat Moos nu een maand lang niet langer loopt dan 45 min, en voorderest in een wandelwagetje zit. Dan gaat het dus goed qua aanvallen.
Ik probeer dan uit te vinden wat het allemaal kan zijn en of daar iets aan te doen is. Maar in dit geval heb ik ook geen idee.
Sterkte!
Moos schreef: De neuroloog belde net. Het is geen Myasthenia Gravis.Wat vervelend dat je het nu nog niet weet en weer verder moet zoeken.. Heel veel sterkte
Zoals hij het zei, moeten we nu echt richting spier gaan zoeken, en nu hebben we een afspraak gemaakt om een EMG te laten doen, en een spierbiopt af te laten nemen. Dat is dus echt een kleine operatie, en voor beide zaken, EMG en spierbiopt, moet hij onder narcose.
Ik vind dat idee van al dat gesleutel aan hem drie keer niks, maar zoals het nu gaat kan je hem ook niet maar laten lopen
Volgende week woensdag is de afspraak.
Dus nou ja, tja, ik zit hier eigenlijk een beetje verslagen te wezen. Je wilt niet dat het MG is, maar ik wil ook niet al die andere onderzoeken nu weer...
En ik ben zo bang dat daar dan ook niks uitkomt....