Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Monique
pike schreef: Pike begon als pup van 8 weken al met "rijden" op mijn schoen (hij was nog te klein voor het been). Dat mocht dus niet. Toen gebruikte hij daarvoor zijn kussen in de bench. Oké dat mocht, moest ie zelf weten. Was uitermate hilarisch, dat kussen werd gewoon dubbelgevouwen om maar de juiste afmeting te krijgen, soms lag hij op zijn rug met het kussen tussen zijn poten geklemd te hopsen!
Er gebeurde echter verder nooit wat. OP de leeftijd van 13/14 maanden is hij gecastreerd (om andere redenen uiteraard). De castratie heeft het gewenste effect gehad, maar DIT gedrag is niet verdwenen. Hij molesteert nog steeds dagelijk zijn doek uit zijn mand die heel gekunsteld tot een hoop wordt gefrommeld en waar hij dan op gaat rijden (en dat gebeurt traditiegetrouw altijd direct ná het eten). En soms wordt het kussen er uit getrokken om dienst te doen. Hij probeert het wel eens bij Armagnac, maar die is hem veels te snel af hij krijgt gewoon de kans niet, dus als de bak leeg is gaat hij doorgaans linea recta naar zijn handdoek. Armagnac doet zoiets noooiiiit   ;D
Didge heeft dit soort dingen eigenlijk nooit gedaan, ook geen poging gedaan. Ook niet bij de andere honden ;)
Door Eef+Stippels
Wandor heeft dat 1x gedaan en vanaf toen nooit weer, zijn piemel kwam namelijk klem te zitten in zijn voorhuid, die naar binnen draaide en zijn haar erin prikte, waardoor hij helse pijn leed  ::)

Het begon ermee dat ie rustig in een hoekje lag aan zijn zaakje te likken, tot ie ineens opsprong met een rode piemel en heel moeilijk liep. Ik heb toen de dierenarts gebeld, omdat hij er nogal zielig bij stond en wij er niet bijmochten, daarnaast was zijn piemel vuurrood. Die da vroeg me of ie niet gewoon, nou ja, lekker bezig was  ;D ;D ;D  Maar dat was niet het geval (want dan stond ie niet zo moeilijk te kijken, maar keek ie wel blij  ;D). Dus wij naar de da, die heeft de boel 'ontklemd' met glijmiddel.

Sindsdien bedenkt ie zich wel 10x voordat ie dat weer doet  ;D ;D
Door brutus 05
Heel af en toe doet Brutus het ook, voornamelijk als er een boel loopse teefjes rondhupsen buiten.
Het is vooral genant als er visite bij is, favoriet is zijn kleedje uit de bench. :-[ :-[
Door Hitam
Ik heb dus een teef die masturbeert. Bowyn. Had ik nog nooit eerder gezien en het ziet er allerzotst uit.
Ze doet het voornamelijk als ze loops is of moet worden.

Dan likt ze haar vulva en gaat met haar achterpoten omhoog zitten. Als ze opgewonden wordt dan gaat ze rondjes draaien door met haar voorpoten te maaien en uiteindelijk trekt ze aan haar staart.
Door MoniqueAppels
Ik heb het nog nooit meegemaakt bij Rover (Annak heb ik gecastreerd gekregen) maar ik heb het wel meegemaakt bij een gedragsconsult. Deze hond reed op zijn kussen waarbij na het orgasme het sperma tegen de muren zat :o
Mijn advies: direct castreren!
Door henneke
Rovanna schreef: Ik heb het nog nooit meegemaakt bij Rover (Annak heb ik gecastreerd gekregen) maar ik heb het wel meegemaakt bij een gedragsconsult. Deze hond reed op zijn kussen waarbij na het orgasme het sperma tegen de muren zat :o
Mijn advies: direct castreren!
gadverdarrie  :o
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door