Moderator: Lizzy
*Natasja* schreef: Ja, wat eronder staat, dat heb ik ook gelezen, dat hoef je niet vet te drukkenJoh, dat zou je niet gezegd hebben als je jouw vraag zag
Maar ik begreep daaruit dat Linga dat alleen doet als ze niet gegeten heeft, als er gevast wordt. En dat dat de reden is dat Lizzy haar honden niet laat vasten. Maar ik zal het vast verkeerd begrepen hebben.
Lizzy schreef: Ik ben bang dat ik je vraag niet begrijp.Ow, ik zie nu dat je bedoelt als je haar laat vasten dat Linga dan niet naar het bos of park kan . Ik dacht dat je uberhaupt niet meer met haar naar het bos of park kon, vandaar mijn vraag. Sorry, verkeerd begrepen.
Angelique schreef: Maar wat is volgens jou "vasten"?Ik weet waarom je deze vraag stelt, maar ik versta onder vasten 1 of meerdere maaltijden overslaan. En dat doe ik dus niet (en mijn honden ook niet
Pauline schreef:Maar misschien wordt er van de week wel voor de eerste keer (onvrijwillig) gevast. Heb namelijk weer kwartelkarkassen gekocht en dat lusten ze niet......Yesssssss ik heb niet streng hoeven zijn, ze eten het!!!!!!!