Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Hoe vaak vast jullie hond?

Nooit
84
76%
1x per week /minstens 36 uur,
9
8%
1 x per week /langer dan 36 uur,
2
2%
2 maal per week/ 36 uur
4
4%
anders
12
11%
Door Ronja
Ronja mag u nog niet vasten omdat ze te jong is, maar ik ga het in de toekomst ook niet doen. Ik denk dat ze gewoon twee keer per dag gaat eten als ze volwassen is. Nu krijgt ze driemaal.
Door Angelique
*Natasja* schreef: Ja, wat eronder staat, dat heb ik ook gelezen, dat hoef je niet vet te drukken  ::)

Maar ik begreep daaruit dat Linga dat alleen doet als ze niet gegeten heeft, als er gevast wordt. En dat dat de reden is dat Lizzy haar honden niet laat vasten. Maar ik zal het vast verkeerd begrepen hebben.
Joh, dat zou je niet gezegd hebben als je jouw vraag zag ::)

Maar wat is volgens jou "vasten"?
Door reem
Nooit.2 x per dag niet al te grote hoeveelheden.Ik heb ook geen zin in dat vraagteken hoofd wanneer ik wil dat hij vast.
Door Boefke
Hier vasten we niet. Ik wilde het gaan proberen, maar t komt er steeds niet van. Boef heeft denk ik 2 keer een dag niet gegeten (onder het mom van vasten) en heeft zich 1 keer geloof ik tegoed mogen doen aan een dubbele portie. Toen lag hij met plofbuik op de bank en tijdens de plasronde kon ik hem vooruit rollen. Hij wilde niet eens rustig draven. En eigenlijk vond ik dat niet echt een tof gezicht. Bovendien vind ik het ook niet belangrijk. Ze krijgen 1 keer per dag te eten, dat bevalt prima. Ze zeuren niet en voor mij is het heel praktisch.
Door Fynn
Ik heb nooit ingevuld.
De 2 grote krijgen 2x per dag eten.
De kleine van 20 weken nog 3x per dag.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Door *Natasja*
Lizzy schreef: Ik ben bang dat ik je vraag niet begrijp.
Ow, ik zie nu dat je bedoelt als je haar laat vasten dat Linga dan niet naar het bos of park kan . Ik dacht dat je uberhaupt niet meer met haar naar het bos of park kon, vandaar mijn vraag.  Sorry, verkeerd begrepen.
Door *Natasja*
Angelique schreef: Maar wat is volgens jou "vasten"?
Ik weet waarom je deze vraag stelt, maar ik versta onder vasten 1 of meerdere maaltijden overslaan. En dat doe ik dus niet (en mijn honden ook niet  :P)
Door danielle1980
nooit heb ik gezegd...

mijn honden eten 1 keer per dag, s'avonds tussen 21.30 en 23.00, heel soms nog wat later.

echter Shane heeft deze week 3 dagen achter elkaar niet gegeten omdat essie op haar dekdagen zit, dan haal ik kippenkarkassen eruit, daar is hij dol op en eet hij als ik geluk heb er 1 of 2, dan eet ie dus zeker 1/5 van zn normale maaltijd ::)

echter ik voer wel wisselend qua voer.
soms eten ze 1,5 kilo per keer, dan 700 gram, dan kilo enz.
eigenlijk nooit meer dan 2 kilo en nooit minder dan 500gram per maaltijd.
Door jantjehermien
Ik heb anders gestemd.Soms 1 keer in de week dan weer eens in de 2 weken.Als ik ze een dag echt te veel heb gegeven.Dan vasten ze de volgende dag.Met hele prooidieren is dat soms wat moeilijk.Het ene konijn is wat dikker als het andere en dat geld ook voor de kippen die ze krijgen.
Door Pauline
Pauline schreef:Maar misschien wordt er van de week wel voor de eerste keer (onvrijwillig) gevast. Heb namelijk weer kwartelkarkassen gekocht en dat lusten ze niet......
Yesssssss ik heb niet streng hoeven zijn, ze eten het!!!!!!! ;D ;D ;D ;D
Door cheeta
hier vast Cheeta 1 dag in de week, ze wordt er niet anders van.
Het pupje Mazzel krijgt nog 2 keer per dag en vast niet, ik geloof dat hij ook niet gaat vasten in de toekomst daar is hij te voer gericht voor, hij zal dan zelf wel voor zijn eten zorgen vermoed ik ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door