Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Angelique
De nekken van Pauline vinden ze hier geweldig, die van Herby vonden een paar een beetje nono en pup kreeg ze toendertijd niet weg. De poten van het IC worden gematigt ontvangen. Voor een pup vond ik die in ieder geval veel te hard. Karkassen is lang geleden, was tamme eend en dat vonden ze toen wel lekker.
Door Jolly
nou gisteren parelhoen, was voor pim ook geen succes wel de vleugels, maar het karkas was echt een nono, dus heeft hij alleen maar 2 vleugels en wat pens op.

ach hij is wat tonnetje geworden, dus hel erg is het niet.
Door Pauline
Joris eet ook niet altijd van harte eend..... De eendennekken meestal wel, maar de vleugeltjes ook maar af en toe......

Parelhoen moet ie ook niet hoor en kwartel is ook viessssss ::)
Door tieneke
Alles wat eend is vreten ze hier als hongerige leeuwen,er is een tijd geweest dat Tinus eend niet zo zag zitten...tegenwoordig ben ik veel makkelijker geworden....eet hij iets niet dan slaat hij gewoon een maaltijd over  8)
Door roefus
Parelhoen, eend, whatever....ik geloof dat ze alles lusten.
ALS HET MAAR GEEN VIS IS..... >:( >:( >:(

Maar oké, ik moet nog gaan voederen vandaag...en er is weer eens zalm op het menue (niet teveel...dat durf ik nie.... ;D ;D ;D).

Krijg waarschijnlijk van de week een paar fazantkarkassen, dat hebben ze nog nooit gehad.
Ben benieuwd.
Door tieneke
roefus schreef: Parelhoen, eend, whatever....ik geloof dat ze alles lusten.
ALS HET MAAR GEEN VIS IS..... >:( >:( >:(

Maar oké, ik moet nog gaan voederen vandaag...en er is weer eens zalm op het menue (niet teveel...dat durf ik nie.... ;D ;D ;D).

Krijg waarschijnlijk van de week een paar fazantkarkassen, dat hebben ze nog nooit gehad.
Ben benieuwd.
Barfwatjes  ;D ;D
Door evelyn02
Mijn honden vinden wilde eend karkassen heerlijk, eendenpoten van IC ook lekker maar de karkassen van Herby vinden ze niet lekker. Ze laten het zelfs liggen en dat wil wat zeggen bij mijn vreetmonsters.
Door Jolly
maandag stond er weer eend op menu.
Ik was niet lekker en lag op bed, dus Peter gaf het de mannen.
Chasey buiten en Pim in de keuken, maar Pim wilde niet in de keuken eten, dus kreeg hij het in z'n hok.
Daar vrat hij het keurig op.
Door roefus
Jolly schreef: maandag stond er weer eend op menu.
Ik was niet lekker en lag op bed, dus Peter gaf het de mannen.
Chasey buiten en Pim in de keuken, maar Pim wilde niet in de keuken eten, dus kreeg hij het in z'n hok.
Daar vrat hij het keurig op.
Blijkbaar dus toch een questie van 'wennen'.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door