sylvi@ schreef: Runderknars zuigen ze zo weg jaZo zie je maar weer, ik geef het Balou als zijn ontlasting wat te dun is, is het onmiddellijk daarna weer goed.
Niet dat ik het geef, want mijn dames gaan er van aan de race

Moderator: Lizzy
sylvi@ schreef: Runderknars zuigen ze zo weg jaZo zie je maar weer, ik geef het Balou als zijn ontlasting wat te dun is, is het onmiddellijk daarna weer goed.
Niet dat ik het geef, want mijn dames gaan er van aan de race
roefus schreef: Waar is Nonique eigenlijk.....???Door wie wordt ''de discussie'' weer doorgevoerd?
Volgens mij ook afgezeikt met haar bouviers en 'aan de runderknars'.
Ik krijg het idee dat de discussie gewoon weer wordt doorgevoerd.
treasure schreef: volgens mij is deze discussie inderdaad al eerder gevoerdKlopt hoor, maar als we iedere discussie of vraag die al eerder voorbijgekomen is af zouden moete kappen dan was in één klap het halve forum opgeruimt.![]()
tieneke schreef: Door wie wordt ''de discussie'' weer doorgevoerd?Neu Tieneke, poehee....in jouw reactie staat dus 'alleen' dat je het niet geeft en niets meer?
In mijn reactie lees ik alleen dat ik het niet geef en niets meer!
Als er iemand op DOOR gaat ben jij het wel te lezen aan bovenstaande tekst,als je zo nieuwsgierig bent stuur haar dan even een e-mail oid;
Wat een ander geeft moet een ander weten,ik geef GEEN runderbotten=knars aan mijn honden punt!
Ik vind jouw toontje tegen mij gewoon een beetje erg irritant worden met je gezuig.
Als je iets persoonlijks hebt tegen mij graag even per pb!
roefus schreef: Lees het dan nog eens allemaal door.Wow,en dit alleen al uit 1 berichtje vandaan..wat 'n berewerk om de hele topic door te spitten om alles op te zoeken en dan 'n samenvatting voor ons neer te zetten..
IK reageer
Jij reageert meteen:
Ik leg nógmaals uit
Waarop jij:
Nee zeg, DAT is een leuk toontje
Nogmaals: nee dus, .
202spots schreef: Wow,en dit alleen al uit 1 berichtje vandaan..wat 'n berewerk om de hele topic door te spitten om alles op te zoeken en dan 'n samenvatting voor ons neer te zetten..Zo groot is het topic niet, en slechts twee quotes, welke ik me goed herinnerde...dus makkie om die even aan te halen
Bedankt voor de moeite hoor Roefes,'t neemt 'n hoop tijd om al die quotes bij elkaar te zoeken!