Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door joseetje
Hey dank je wel, die zit in Enschede!
Dat zou een oplossing voor de ontbijtjes zijn de komende tijd, want echt helemaal zelf knutselen zie ik nog net zitten. Wil ik wel naar toe ;)
Door joseetje
Hoi,
vanmorgen toch nog de brokjes voorgezet aan Fellow, hij heeft er wel 1 gegeten :'(

Heb toen maar s in de diepvries gerommeld en vond zowaar nog 1 Rodi burger compleet, die heb ik hem net gegeven, met een bruine boterham er doorheen voor de koolhydraten. Dobber heb ik de kamer even uitgezet, ik vind het zielig voor hem, hij heeft zel zijn brokjes opgegeten en om dan toe te kijken hoe Fellow zon lekker maaltje krijgt.................

Vanmiddag maar naar petplace voor de carnibest

groetjes josé
Door Ink
Pets Place? Volgens mij zit je dan verkeerd.
Check nog even voordat je voor niks rijdt.
Door joseetje
Hoi Ink,
je had helemaal geijk ;D Carnibest is hier in Enschede te koop bij Pronks dogshop.
Ik heb nu Carnibest compleet in huis en het bevalt mij en mijn honden heel goed. Wel vind ik het erg prijzig, nu heb ik een adresje waar ze Duck compleet verkopen, dat is toch iets goedkoper, Carni 1.70 euro per pond tegen Duck 1.04 per pond, is hier erg veel verschil in, ik bedoel de kwaliteit? Ik heb net de website van Duck bekeken, ziet er ook goed uit die Duck.

Voor mensen die ook in het oosten wonen:
http://www.thuismarkt.nl/dijkers/Honden.htm
en dan op diepvries klikken.
Ik heb er de Stawi pens ook vandaan en het vlees en de kip van Stawi, erg goed spul, maar deze diepvriesprodukten moet je nog wel zelf aanvullen met groente. De (vuile) StawiPens kan je voordelig per 24 inslaan.
groetjes José
Door sylvia
ik geloof niet dat dat stawi een kompleet voer is.
En ja ik vind dus dat er een groot kwaliteits verschil tussen carnibest en duck zit.En in duck zit meer graan (relatief veel voor een versvlees voer).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door