Erna schreef:
Dat hebben ze hoor en die heet DHP vaccinatie.
En ook die hebben ze.
Ik ben dat volledig met je eens hoor. Maar daarnaast vind ik ook dat de baasjes beter moeten nadenken als ze kritisch willen zijn met het vaccineren. Hier op BP staat zo ontzettend veel informatie over de 3 jarige registratie van de Nobivac entingen wat je allemaal terug kunt lezen. Soms heb ik het idee dat iedereen wel minder wil vaccineren omdat anderen dat ook doen maar niet echt begrijpen wat ze nu eigenlijk doen. Ik vind het belangrijk dat iemand zelf die afweging kan maken door zich in de materie te verdiepen.
ach, hoeveel mensen doen dat met hun kinderen, ook daar geloof je toch wat de professionals zeggen, BMR wordt er ook nog standaard ingepropt, ik vindt dat er ook een grote verantwoordelijkeheid licht bij de producenten van de vaccins en diegene die de vaccins aanbiedt en implimenteert. De gemiddelde ouder zal ook niet uren gaan zoeken naar horrorverhalen over de BMR vaccin, je moet toevallig dit soort dingen interessant vinden en dan gaan graven en de kaf van de koren kunnen scheiden over de voor's en tegen's van zo'n coctail..... dan moet je op zoek naar iemand die het met jou eens is om zodoende niet een BMR coctail in je kind te laten proppen..... en met de honden ook, en dan ga je naar de professionals, en die vertellen jou weer wat anders dan wat jij net allemaal heb gelezen of ze vertellen jou dat wat jij wil niet beschikbaar is, bovendien vertellen ze jou dan weer dat er jaarlijks weet ik hoeveel honden dood gaan aan lepto, of dat kennelhoest hardstieke gevaarlijk is... en dan ent je toch maar, ik kan het ze niet kwalijk nemen hoor, ik vindt dat een grote verantwoordelijkheid ligt bij de productenten en de dierenartsen, net als bij de mensen de consultatie bureaus (dus regering) en huisartsen een grote verantwoordelijkheid heb

het blijft moeilijk, voor een leek om te weten wat nou wel of niet goed is voor hun huisgenoten