Het is op de foto niet helemaal duidelijk maar ja dan zien jullie toch wat.
Moderator: Lizzy
Anita* schreef: want die heeft ze zo weinig gehad.als ze er allergisch voor is, is er maar één nodig. Kijk maar naar een vlooienallergie....van één vlooienbeet kan de hele hond in brand staan. Ooit had ik een hond die allergisch was voor antibiotica. Ze had eens een oogontsteking en zonder er bij stil te staan deed ik er wat oogzalf in...binen een half uur had ik een 'buldog' i.p.v. een teckel...
roefus schreef: Als ze al de hele tijd ongeveer hetzelfde eet (en nooit ergens last van heeft gehad) ...vraag je dan eens af wat ze 'de laatste tijd' ánders eet.Ja dat is het hem juist, ik zit mij eigen suf te denken maar ze heeft zover ik weet niet anders als anders gehad daarom vind ik het zo moeilijk.
Of dat je misschien ineens iets anders erbij geeft.
Overigens, ik kan me ook voorstellen dat ze inderdaad in bepaalde planten haar hoofd steekt..![]()
Anita* schreef: Ja dat is het hem juist, ik zit mij eigen suf te denken maar ze heeft zover ik weet niet anders als anders gehad daarom vind ik het zo moeilijk.Is lastig hè?
roefus schreef: Is lastig hè?Dat heb ik maar 1 keer gebruikt, vlak voor de vakantie in juli, omdat er zoveel teken waren,en dit was speciaal voor teken. En ze heeft het nooit gehad, het is begonnen op haar kop en het breid zich nu uit op haar wangen en ik ben als de dood dat het over haar hele lichaam gaat zitten.
Heeft ze het constant, of is het ineens veel meer?
Ik bedenk me ineens, dat als Roefus dit zou hebben, ik het helemaal niet zou zien (onder dat haar).
En die Tick of Exil, sinds wanneer gebruik je dat?
Anita* schreef: Ok meiden bedankt, ben al en stuk geruster.Ik ga borageolie halen en wondzalf maar nog 1 vraagje ,waar haal ik die olie? Bij de da of bij de drogist?Meestal zijn borage-oliecapsules wel te krijgen bij het reformhuis of een goed gesorteerde drogist. Bruin heeft ze 's zomers ook, de bultjes. Ik denk zelf van de bloeiende grassen. In de winter trekt het weer weg. Mooi is het niet, maar ze hebben er doorgaans geen last van (jeuk), dus ik laat het maar zo.