Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Dian
Gelukkig positieve berichten. Een dikke knuf voor Terry  :bigarmhug: :bigarmhug:
Door roefus
Hoe gaat het nu met Terry?
Door Cindy de Wolf
roefus schreef: Hoe gaat het nu met Terry?
Het gaat redelijk tot goed. Ik merk echter wel dat dit een behoorlijk wissel trekt op haar andere gewrichten die ook flink artrotisch zijn. Ze wordt met de dag vrolijker en gaat er met de dag beter/langer op staan. Ik heb haar vandaag weer voor het eerst meegenomen naar het bos voor een piepklein rondje van 15min. Dit heeft haar geestelijk zichtbaar goed gedaan. Lichamelijk was ze daarna door haar energie heen. Maar in mijn ogen is geestelijk energie minstens zo belangrijk. Zondagavond mogen we de hechtingen eruit halen en dan kan het echte herstel beginnen. Hiervoor zou zo'n 6 a 8 weken staan.

:-* :-* :-* bedankt voor alle lieve woorden en medeleven. Ik ben meer dan dankbaar dat ik mijn meisje, mijn champi, nog even bij me mag houden. En niet geheel onbelangrijk, ik ben heel blij met zo'n betrokken arts die meer dan zijn vak verstaat, in ieder geval op ortopedisch gebied.
Door roefus
Het klinkt allemaal best goed  :) :) :)
Het is natuurlijk ook niet niks voor dit hondje.
Maar heerlijk zeg, dat hij steeds alweer wat beter zijn pootje kan gebruiken.
Vast nog een lange weg, maar zolang als het vooruit gaat...gaat het goed, toch?
Knuffel voor Terry, WAT een bikkel !!!  :-*
Door Nitus
Ik lees dit bericht nu pas :-[, jeetje wat een ellende zeg.
Gaat het na je laatste bericht nog steeds goed? Beterschap en een voorspoedig herstel voor Terry gewenst. (en zo'n fijne DA moet je koesteren ;))
Door Cindy de Wolf
Nitus schreef: (en zo'n fijne DA moet je koesteren ;))
Dat zal ik zeker doen ;)

We hebben afgelopen zondag de hechtingen eruit gehaald en alles ziet er vooralsnog goed uit. Ze kan ook alweer op de bank/bed springen. Ik heb de Rimadyl afgebouwd van 300 naar 200 mg en als dit zo doorgaat aan het einde van deze week weer naar 150, dat is wat ze altijd al kreeg. Ze krijgt ook steeds meer praatjes en verveeld zich met enige regelmaat. Ik neem haar nu om de 1 a 2 dagen mee naar het bos voor een korte wandeling van max 20minuten en dat gaat zeer behoorlijk. In het begin beter dan aan het einde. In de stap loopt ze bijna weer normaal in de andere gangen is het nog hupsen geblazen. Rond 10 oktober moeten we terug voor een controlefoto. Ik ben in ieder geval zeer dankbaar dat ze er alweer behoorlijk op kan staan.
Door roefus
Fijn om te lezen dat Terry zo goed vooruit gaat  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door