Vanochtend riep ik haar op bed want ze is jarig, ze mag bijna nooit op bed dus ik verwachte een racemonster maar ze kwam niet

Nou dat werkte niet echt mee aan mijn ongerustheid dus ik er gelijk heen. Gol had geen koorts (dus geen botulisme vertelde de arts), en gaf geen pijn aan bij de pootjes. Toen de DA haar buik betaste begon ze erg te piepen, ze trok haar rug ook hoog op dus duidelijk pijn in dr buik

Ik heb maar voor de zekerheid gevraagd hoe ik een darmobstructie of darmperforatie kan herkennen omdat ik me toch nogal ongerust maakte zo voor het weekend, ze hadden ook geen foto's gemaakt ofzo..
Zou het door de geit komen of heeft ze toch wat van straat gevroten? Normaal heeft ze een maag van schokbeton, ze eet ook vanaf haar 3e maand volledig rauw (vandaag 1 jaar) en bij geit heeft ze nog nooit zulke diaree gehad. Wel eens wat zachte poep na geit, maar nooit zo erg dat ze niet kon lopen..
Nu voelt ze zich al wat beter, maar ja ze heeft ook een pijnstiller gehad dus.. Ik moest haar kipfilet met rijst geven, de rijst skip ik maar denk. Ik vroeg nog, rauw of gekookt? Neeeeej zei ze, nooit rauw!!

Ze heeft net wel wat biogarde gehad van me, dat vond ze wel lekker. Straks maar wat kipfilet koken voor haar?