Bahhhh!!!!
Kan het nou nooit eens leuk zijn?????
Wat heb ik eigenlijk te klagen, als ik naar Qyan kijk en Bas en de hond van Tieneke etc etc,dan kan ik maar beter mijn kop houden.
Waarom zijn die vets niet te vertrouwen( het is gewoon internationaal!)
Ik heb die DA dus tegen beter weten en heel veel afraden in ,toch opgebeld.
Hij was een beetje beledigd dat ik hem niet vertrouwde.
En hij was inderdaad op de hoogte van de Collies,maar dat had niks met mijn hond te maken die was geen collie.
En trouwens ik wilde, volgens hem het goedkopere middel en dan moest ik niet zeuren.
Ik wilde helemaal niet het goedkopere middel, ik wilde een alternatief voor dat spul wat je in moet wassen omdat ik dacht dat die puisten gevoelig waren.
Natuurlijk heb ik het geld niet op de rug groeien dus kwam dat goed uit. Trouwens 53€ is heus niet zo goedkoop + consult DA.
Iedereen, iedereen om me heen zegt dat ik dat spul moet gebruiken( zonde van al dat geld) je m'en fou
als het er op aankomt. Maar nu durf ik het niet meer.
Nu heb ik 73€ in twee giftflessjes zitten en kies ik maar voor ...ik weet het niet.
Ik heb Boffie met een dure mensenchampoo gewassen en toen dat spul wat je in moet wassen op haar natte vacht gesmeerd. Verder heb ik aan mijn buurvrouw navraag gedaan naar de moeder van Bof .
Boffie schijnt als 2 druppels water op haar moeder te lijken dus is de colliekant ver te zoeken.
Zou Hitam geen advies kunnen geven, of in elk geval haar mening?
magda