Een litertje of 800 buiten de grote Amerikaan met aparte vriesruimte(voor onszelf) die dus ook vaak vol ligt met hondeneten

Moderator: Lizzy
Een litertje of 800 buiten de grote Amerikaan met aparte vriesruimte(voor onszelf) die dus ook vaak vol ligt met hondeneten
Nynke F schreef:Zolang Jaco er niets uitpakt wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemachtig !!!! En kan je dan nog wel terugvinden wat je zoekt ?????
mirjam_dc schreef: 800 literEn wij moeten hier een paar honderd km rijden voor het rundvlees,dus ligt er nu een flinke voorraad.Jemig, maar ja, jouw honden zijn waarschijnlijk ook wel 8 maal zwaarder dan mijn Duco (per stuk
) Dus wat dat betreft is het allemaal weer in verhouding!
Nynke F schreef: Jij hebt dan zeker geen IC in de buurt ?Nee,dat is echt jammer.
tieneke schreef: Een litertje of 800800buiten de grote Amerikaan met aparte vriesruimte(voor onszelf) die dus ook vaak vol ligt met hondeneten
![]()
Nynke F schreef: Allemachtig Cindy, je bent baas boven baas !!Denk dat dat wel mee zal vallen. Volgens mij heeft Lizzy ongeveer hetzelfde staan. Vergeet niet dat er hier 7 middelgrote (28-35kg), 2 kleinere honden (8 en 20kg) en 3 katten van eten en dan is het economischer als je overal de grootverbuiksprijzen kan betalen.![]()
![]()
![]()
![]()
Tamara* schreef: 800Der staat nergens dat dat 1 vriezer iszo das een flinke vriezer dan
![]()
Cindy de Wolf schreef: Denk dat dat wel mee zal vallen. Volgens mij heeft Lizzy ongeveer hetzelfde staan. Vergeet niet dat er hier 7 middelgrote (28-35kg), 2 kleinere honden (8 en 20kg) en 3 katten van eten en dan is het economischer als je overal de grootverbuiksprijzen kan betalen.Dat klopt, ik heb ongeveer 350 kilo hond ( 7 x 50 ongeveer) en gebruik 8 kilo vlees en botten per dag. Door groot in te kopen kun je juist voordelig. Komend weekend komt er ongeveer 50 kilo zalmkoppen voor een zeer klein bedrag, een aanbod die ik gewoon niet kon afslaan, daarom maar weer een extra vriezer aangezet. Wat vriesruimte betreft denk ik dat ik de 1000 liter passeer