Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#815993
zou het een probleem zijn om 4 honden voor 7 dagen even op rodi of iets dergelijks te zetten? ik ga over 3 weekjes op vakantie en de honden gaan mee. ik heb geen ruimte om vers mee te nemen op vakantie. de vriezer daar is ook niet je va het en erg klein. zou dit kunnen? of is dit nou erg slecht
Door treasure
#815997
volgens mij kan dat geen kwaad,hoewel ik wel denk dat ze diarree zullen hebben in het begin,misschien kun je een paar dagen van te voren al beginnen met een beetje rodi door hun gewone voeding te doen,dan zullen er weinig problemen zijn ;)
Door lightning
#816000
rodi krijgen ze inderdaad praktisch nooit wel eens duck of zo maar meer gewoon barf. het is ook maar voor 7 dagen ik vertrek op zaterdag die ochtend krijgen ze niks. ze krijgen pas savonds eten. ik zorg wel dat het complete versies zijn die ze krijgen en kijk wel door de weeks even in de supermarkt iets van kip of zo kan vinden dat ze iets te kluiven hebben. ik zit wel gewoon in nederland maar heb nog niks daar in de buurt gevonden qua barf-produkten, tenzij iemand hier iets weet? ik zit dan in winterswijk :-[
Door Jolly
#816115
heb je wel een koelkast? met zo'n minivriesvakje erboven?

zoja, dan zou ik duck meenemen.

Ik nam voor mijn mannen (als we op vakantie in een huisje gingen) dan diepgevroren rollen bibi mee.
De 1ste 3-4 dagen kwam ik daar mooi mee rond en dan ging ik over op de smuldier pens uit de lokale supermarkt en een dagje een kippenpoot met een lapje vlees van eht 1 of ander.

Overigens was 9 van de 10 keer de bibi nog zwaar bevroren als ze het 's avonds eten moesten. :-[
Door lightning
#816121
ja een mini vriesvakje is er ook wel maar erg klein ik zou het daar moeten kopen. zou moeten lukken denk ik. hoop dat het goed gaat in de vakantie. hoop iets te vinden waar ze lekker op kunnen knagen
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#816830
Nou als het daar te krijgen is zou ik ze lekker Rodi geven. (of Smuldier)
met af en toe een eitje of een kippenvleugeltje erbij lijkt me geen enkel probleem voor die paar dagen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door