Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Minna
Ik denk ook dat als het al in de maag zit dan wordt het toch verteerd...anders is het idd als het ergens onderweg blijft steken.
Door conleeuw
jeetje, dat was schrikken zeg, ik hoop dat het verteerd en dat ze weer rustig onder begeleiding kan doorknagen aan de barf producten die jullie haar aanbieden. Het is altijd een probleem als ze een beetje gaan schrokken, vooral als ze nog zo jong zijn.
Door Drijver
Eén van mijn honden heeft ook eens een rib uit mijn hand gejat (opvoedinkje :-[ ) en slikte hem zo door. Hij is niet teruggekomen, ik heb hem nergens voelen zitten en ik heb er dus ook nooit meer iets van teruggevonden. Ook niet in de ontlasting. Hij is dus gewoon verteerd.
Door Lizzy
Nakoi schreef: Gisteren mijn pup 17 week geitenribben gegeven.
De nare verhalen in gedachten meegenomen (nooit 1 enkele rib geven).
Dus groot stuk gegeven 4 of 5 ribben.
Gisteren onder het eten even niet opgelet alles was in no time weg er ging nog geen belletje rinkelen, gister nog gespeeld geen probleem.
Vanmorgen lag er een kotsende pup in de benchik haar naar buiten gedaan.
Kwamen er in verschillende keren 4 ribben naar buiten van 6 tot 16 cm!!!
Hond helemaal nagevoeld nu voel ik nog een hard stuk in haar maag.
Vanmiddag heeft ze de hele middag zielig gelegen en gelegen.
Geen bloed in ontlasting geen bloed in het braaksel dus hebben besloten om het nog even aan te zien. Nu 19.00 uur knapt ze wel wat op wordt weer aktiever en naar ons gevoel is de harde plek kleiner geworden. We wachten morgen nog af maar verwachten dat het beter gaat. Dus wil ik graag tegen iedereen zeggen dat ze met ribben heel goed uit moeten kijken!!! Vandaag hebben mijn pup zeker en ik ook een verschrikkelijke rotdag gehad!! 
Ja, dit zijn heel nare dingen en ja, ze kunnen gebeuren. En ik kan me ook levendig voorstellen dat je je de krampen geschrokken bent! En dat je een rot-dag hebt gehad. Gelukkig gebeuren dit soort dingen maar heel zelden.
Door Nakoi
Lizzy schreef: Ja, dit zijn heel nare dingen en ja, ze kunnen gebeuren. En ik kan me ook levendig voorstellen dat je je de krampen geschrokken bent! En dat je een rot-dag hebt gehad. Gelukkig gebeuren dit soort dingen maar heel zelden.
Ik heb gelukkig nog het verhaal kunnen lezen van jouw geitenrib-drama.
Heb me krampachtig aan jouw standpunt vastgehouden, het standpunt van de anti botten mevrouw niet geloofd. Nu ben ik er zeker van dat het toch verteerd al had ik gisteren mijn twijfels.
Door Nakoi
Cindy de Wolf schreef: Ik kan me zo voorstellen dat dit soort verhalen beginnende barfers afschrikt. Gelukkig heb ik geen ergonomisch grote schrokkers dus alles wordt hier wel netjes gekauwd.
Beginnende Barfers moeten zich niet laten afschrikken door dit verhaal maar ze moeten het zeker wel lezen ter voorkoming.
Verder was mijn hond geen schrokker (half zalmkopje 35-40 min) maar het gebeurde wel.
Door Lizzy
Nakoi schreef: Nu weer een dag verder het gaat heel erg goed met mijn hond.
Zij is weer helemaal de oude.

Bedankt voor al het medeleven.

He, fijn om te lezen dat ze weer helemaal de oude is!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door