Phew....We zijn nu 24 uur verder en gelukkig geen 6de seizure gekomen.
Ik hoop dat ie vandaag ook rustig blijft.
Gisteren lang gesprek gehad met ons eigen DA en voel me 'n stuk beter.
Dr.Bill en ikzelf weten precies wat het beste voor Tor is.
Hij vond ook dat de ER alleen in noodgeval nodig is en dat Tor zich beter voeld wanneer ie gewoon thuis is.
Hij denkt ook dat het best mogelijk is dat de laatste seizures door al de stress is gekomen..en om hem naar de ER te brengen zal nog meer stress voor Tor geven....
De nieuwe DA die Tor had behandeld, is heel lief en kundig,maar ze leest alleen in Tor z'n file wat er allemaal gebeurd is en welke behandelingen hij heeft gehad...maar kent Tor zijn history eigenlijk niet ...
en de diagnose die ze van de slepende poot heeft gegeven, heeft wel dezelfde soort symptoms, maar is volgens Dr.Bill dus
NIET wat de niewe DA me had verteld.
Toen ik over 't slepen begon, zei hij gelijk van..
Ja maar Tor heeft de spur aan de rugwervel...en dit gesleep is typiese gedrag wanneer ie er last van heeft!
Dus...PRECIES wat Lizzy hier ook eerder heeft gepost!!
Juiste diagnosevan Lizzy!!
Die dubbelgeklapte poot kan door de spondylose komen.
Een verergering daarvan, mogelijk inderdaad doordat hij daar in de kennel heeft gezeten.
De DA was het er helemaal mee eens dat Tor waarschijnlijk niet genoeg beweging had, en hij was stijf was geworden in de kennel,ongemakkelijk was geweest met in bepaalde houding te moeten liggen en dan ook nog is stressed out met die lampekap op ze kop.
Dus hopelijk zal het met 'n paar dagen beter gaan en hoef ik echt niet in te zitten over een of andere kortsluiting in de ruggenwervel....
We moeten nu eerst de pancreatitis verder genezen voordat we naast de Pb, nog 'n extra seizure med erbij gaan geven.
Voorlopig nu eerst maar de avond dose van 60mg naar 90mg geven en hoop dat dat helpt.
Ik moet nog wel uitkijken met de hoeveelheid water tegelijk en ook kleine maaltijden blijven geven.
Hij heeft honger als 'n dijkwerker, en ik moet voorzichtig zijn met pillen geven,want hij zou me vingers er afbijten wanneer ik de in voer verstopte pillen aan hem geef.
De pain meds heb ik nog niet verder over gehad, ik geloof dat het moeilijk is om iets te vinden wat geen bijwerking heeft met de Pb en Thyroid meds..
Ik zal kijken naar Arnica en Traumeel....maar had ook dit gevonden ,
Yucca Intensive.....zou dat wat zijn Tannnetje?
http://www.purelypets.com/cgi-local/sho ... ensive.htm
Dus gelukkig beetje beter bericht vandaag!
En nogmaals,allemaal bedankt voor de support hoor!