Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door roefus
Goh, ik lees dit nu pas allemaal.
Wat een verhaal  :'( :'( :'(
En inderdaad, wat een beschermengeltjes heeft Brian om zich heen.
Het is heel wat, hoor.
Ik vind het vooral ook bijzonder knap hoe jullie hem begeleiden en alles doen wat er maar voor hem te doen valt  :-* :-* :-*
Heel veel sterkte de komende dagen, ik hoop werkelijk dat het nu in steigende lijn gaat en dat Brian opknapt.
Maar ik ben bang dat het zwaar is.
Ik zal heel hard duimen.
Dat was inderdaad op het nippertje. Heel veel beterschap met je kanjer. Wat een verhaal zeg! Zijn lichaam moet zich nog aanpassen aan de nieuwe omstandigheden en dat kan inderdaad problemen opleveren. Poe.
Dr. Gerritzen is een kei, hij is daar gelukkig in goede handen. W :-*e duimen hier. :-*
Als gevolg van trauma maakt het lichaam van Brian een chemische stof aan (een soort stresshormoon) die de elektrische prikkeling van het hart ontregeld. De aanmaak van dat stofje moet worden gestopt! Dat leek gisteravond gelukt en ook de nacht is hij goed doorgekomen, maar vanochtend liep zijn hartslag weer op. Hij is dus niet stabiel en zolang dat niet het geval is blijft Brian in de kliniek in Ommen.

Op dit moment kan ik alleen maar voor hem bidden, en vertrouwen op het vakmanschap van Rob Gerritsen. Het lot van Brian rust in zijn handen en in die van de Grote Regisseur.

Tonny
Antonia schreef: Als gevolg van trauma maakt het lichaam van Brian een chemische stof aan (een soort stresshormoon) die de elektrische prikkeling van het hart ontregeld. De aanmaak van dat stofje moet worden gestopt! Dat leek gisteravond gelukt en ook de nacht is hij goed doorgekomen, maar vanochtend liep zijn hartslag weer op. Hij is dus niet stabiel en zolang dat niet het geval is blijft Brian in de kliniek in Ommen.

Op dit moment kan ik alleen maar voor hem bidden, en vertrouwen op het vakmanschap van Rob Gerritsen. Het lot van Brian rust in zijn handen en in die van de Grote Regisseur.

Tonny
oh gut.... wat erg..... ik duim verwoed door :-*
Lieve, lieve mensen

De kaarsjes mogen nog niet uit maar op een lager pitje voorlopig.
Het laatste nieuws over onze bink.

Hij blijft nog een nachtje bij Rob Gerritsen maar is stabiel, morgen komt hij naar huis (waar hij hoort)!!!!!!!!!

Hij is stabiel, hij is er nog niet maar de verwachtingen zijn zeer positief, alles is onder controle.
De bikkel heeft gevochten en overwonnen zoals het er nu uitziet.
Wat een vechter, als hij dit doorstaat moet hij wel 15 jaar worden.

Bedankt tot zover voor alle positieve gedachten en steun/kaarsjes
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door