Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door geer
wenne schreef: hoi geer,

ik studeer binnen een kleine 2 weken af als DA, kan ik misschien ook die informatie toegestuurd krijgen? (woon wel in België) Ik ga dan wel nog niet meteen op mezelf beginnen vrees ik, dus ik hang een beetje af van waar ik ga werken, maar als het van mij af hangt dan weet ik het wel :) Super trouwens dat er ook voor katten titertests beschikbaar zijn bij jullie!!

groetjes,
Wendy
Tuurlijk kan dat Wendy! Als je even een mailtje stuurt naar [email protected] met al je gegevens zorg ik dat je een pakketje krijgt!
Door Hetty
Kruimel schreef: Nou, zojuist bij Tannetje geweest met een deel van het vee, de honden zijn getiterd en de afweer is nog prima! Altijd handig als ze bij de hondenschool eens naar de entingsboekjes vragen ;D
Kátur is na z'n eerste booster op 1 jaar niet meer geënt en is nu 4, en Tara is sinds 6 jaar niet meer geënt. Gaat dus prima zo!
Weet jij toevalig wat het kost zo'n titer bepaling? Otterlo is redelijk bij mij in de buurt dus ik wil dit zeker overwegen.
Door Dian
geer schreef: Tof! Welke dierenarts is dat?

Ik hou op de site van Puur Natuur een lijst van titerende dierenartsen (of, die dierenartsen die de test in huis hebben) bij. Hij groeit gestaag!

http://www.puurnatuur.nl/html/product_d ... p?p_id=299
'k Zie het nu pas. Het betreft Dierenkliniek Batau in Nieuwegein. Ik ga binnenkort een afspraak maken om te titeren, dan zullen ze ze wel bestellen bij jullie (of ze hebben het al gedaan?).
Laatst gewijzigd door Dian op ma 02 jul 2007, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
Dian schreef: 'k Zie het nu pas. Het betreft Dierenkliniek Batau in Nieuwegein. Ik ga binnenkort een afspraak maken om te titeren, dan zullen ze ze wel bestellen bij jullie (of ze hebben het al gedaan?).
Alle dierenartsen die hem 'op voorraad' hebben staan op de site, die hou ik vrij nauwkeurig bij... Maar er zijn natuurlijk altijd dierenartsen die hem (nog) niet hebben maar gerust willen bestellen zodra er vraag naar is...
Door Timmy
Voor zo'n staafjes-test moet toch ook bloed worden afgenomen? M.a.w.: hoe doe je zo'n test? Kan ik ergens 1 testje kopen om mijn Tim zelf te testen?

Gr.
Linda
Door Hitam
Timmy schreef: Voor zo'n staafjes-test moet toch ook bloed worden afgenomen? M.a.w.: hoe doe je zo'n test? Kan ik ergens 1 testje kopen om mijn Tim zelf te testen?

Gr.
Linda
Hij gaat alleen per 12, dus als je er een wilt doen dan moet je iemand opzoeken die hem heeft.
En je moet inderdaad een klein beetje bloed afnemen, een capillairtje is voldoende, dus net een druppel is genoeg.
Door Hitam
Cathy schreef: Dan heb ik ook nog een vraag , als de titertest net hoog genoeg is en de honden dus geen enting nodig hebben , kun je dan gewoon een jaar wachten met de volgende test ?
Zolang hij nog goed is kun je rustig een jaar wachten. Hij wordt maar heel langzaam lager. Soms blijft hij hetzelfde na een jaar.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door